سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 آبان 24 , ساعت 10:0 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت حسن روحانی در یک اقدام گازانبری در شب میلاد پیامبر مهربانی مردم را قورباغه‌پز کرد، بدینصورت که اولا بنزین را سهمیه بندی و افزایش قیمت داد و ثانیا، از طرح کمک هزینه دولت به مردم هم رونمایی کرد!

در این رابطه باید گفت؛ اگر یک خانواده 2 نفره در ماه 2 باک بنزین(120 لیتر) بر اساس قیمت دولتی یعنی 1500 و آزاد 3000 تومان مصرف کند، مبلغ آن 270 هزار تومان می‌شود.

حالا دولت، منت بر سر مردم نهاده و می‌گوید؛ علاوه بر یارانه 45500 تومان، مبلغ 105000 تومان کمک هزینه هم پرداخت می‌نماید که مجموع آن در ماه 196 هزار تومان برای خانواده 2 نفره است.

توجه، توجه! اگر مبلغ 196 هزار تومان بارانه نقدی و کمک هزینه 105 هزار تومانی دولت را از مبلغ 270 هزار تومان هزینه 2 باک بنزین منها نمائیم، تازه متوجه می‌شویم، که دولت، علاوه بر سرقت یارانه 45500 تومانی، مبلغ 74 هزار تومان دیگر از جیبمان دزدیده!اما با تدبیر انگلیسی و آمریکایی، می‌گوید؛ در حال پرداخت کمک هزینه به 60 میلیون ایرانی هستم.

آیا مردم متوجه علت شلوغ بازی و سخنان ضدانقلابی حسن روحانی در چند روز گذشته شدند؟! عزیزی نوشته بود، که خبر حسن روحانی مبنی بر کشف میدان بزرگ نفتی، همان جیب مردم بوده، که از امروز مورد دستبرد قرار گرفته است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ