سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 98 دی 7 , ساعت 9:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی ظریف به صراحت در مجلس اعلان کرد: "نه بنده و نه آقای رئیس‌جمهور نمی‌توانیم تضمین دهیم که با پیوستن به لایحه حمایت مالی از تروریسم مشکلاتمان حل خواهد شد."

وقتی لایحه پالرمو و CFT مشکلات اقتصادی مردم و کشور را حل نکند، بهانه دولت، برای گرفتن بهانه از دست آمریکا، شک برانگیز است،1 زیرا آمریکا با حضور دولت غربگرای روحانی، برای اعمال هر تحریمی نیاز به بهانه ندارد!

وقتی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، مشکل اقتصادی مردم را حل نکند، پس تصویب آن منجر به ظرفیت فشار بیشتر آمریکا بر علیه ایران خواهد شد، که روحانی از آن مطلع است!

آیا رییس جمهور و وزیر خارجه کشورمان، تضمین لازم برای تصویب لایحه استعماری فوق‌الذکر را به کدخدای خود آمریکا داده‌اند؟!

قطعا می توان گفت: تصویب لایحه پالرمو و CFT در مجمع، ایجاد ظرفیت جدید فشار آمریکا برای مذاکره موشکی و کاستن از قدرت موشکی ایران خواهد بود، زیرا آمریکا برای براندازی نظام اسلامی ایران، به جماعت لیبران نفوذی در قوه مجریه کشورمان، امیدوار است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ