سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 آبان 20 , ساعت 11:56 عصر

بنام خدا و برای خدا

سئوالی را در اول این وجیزه مطرح می نمایم و سپس به تحلیل آن می پردازم و آن سئوال این است، آیا بوی تعفن "اعـتـدال" نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کیش و مات خواهد کرد؟! مدتی است که رئیس جمهور و جریان افراطی اطراف ایشان، بازی بسیار خطرناکی را با بوی فتنه ای جدید علیه قوه مقننه کشور آغاز کرده اند و آتش تهیه آن هم معرفی افرادی معلوم الحال، برای تصدی وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری است.

روحانی

برای مردم بصیرمان، ثابت شده است که دولت تدبیر! در جهت حل مشکلات اقتصادی ناتوان و لغزان است و با توجه به پیچیدگی مذاکرات هسته ای و ناتوانی رئیس جمهور در کسب امتیاز در بازی بُرد – بُرد در مقابل آمریکا، و برای انحراف افکار عمومی مردم از مسائل مهم کشور، همچون توافق هسته ای، مشکلات اقتصادی و افزایش افسار گسیخته قیمتها، آقای روحانی در اقدامی تآمل برانگیز، دکترفخرالدین احمدی دانش آشتیانی را که سابقه منفی بسیاری علیه نهادهای مقوم نظام و بخصوص یادگار امام راحلمان یعنی بسیج مستضعفین دارد، بعنوان گزینه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جهت کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی نموده است. 

کافی است بدانید که دکتر احمدی دانش آشتیانی، یکی از مخالفین برجسته بسیج مستضعفین می باشد و در کتاب «تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران» در خصوص مخالفت با بسیج  که مخالفت با امام و رهبری نظام اسلامی است، می نویسد «طرح ما این بود که بسیج در همان پایگاه‌های خارج از دانشگاه بماند و اگر دانشجویی تمایل به حضور داشت، برود و در همان مناطق ثبت‌نام کند، ما هم همکاری می‌کنیم و فرم‌های عضویت را از طریق نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه به افراد علاقمند می‌رسانیم»

روحانی

دانش آشتیانی همچنین از تبعات حضور بسیج در دانشگاه‌ها می‌گوید: «آنها مخالفت می‌کردند و ما نیز تبعات حضور بسیج در دانشگاه‌ها را یادآوری می‌کردیم. یادم می‌آید که آقای هاشمی هم تقریبا نظر ما را داشت. از جلسه که بیرون آمدیم دوستان به من گفتند که شما خیانت بزرگی به دانشگاه‌ها کردید».

در رابطه با معرفی دکتر احمدی دانش آشتیانی از سوی رئیس جمهور، سئوالاتی مطرح است، که آیا رئیس جمهور می دانسته که این فرد دارای چنین افکار انحرافی و پلیدی است؟! اگر جواب منفی است، پس آقای روحانی، چرا اطرافیان ناسالم و انحرافی و فتنه گر را از کنار خود دور نمی کند و آنان را مشاوران امین خود می داند؟! اگر آقای رئیس جمهور، شناخت لازم، از افکار و عقاید این فرد داشته است، پس مدام از اعتدال گفتن و تعهد رئیس جمهور در مقابل رهبری معظم انقلاب در خصوص رعایت فاصله با فتنه گران چه خواهد شد؟!

بی

آقای روحانی تاکنون با شعار اعــتـــدال، افراطی ترین گزینه ها را برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی نموده، که همگی آنان از مرتبطین با فتنه سال 88 بوده اند!!! اگر اعتدال این است، پس مردم باید مواظبت کنند، تا از بوی تعفن اعـــتـــدال مسموم نگردند!!!!!!

دولت تدبیر، با معرفی گزینه های افراطی به مجلس، بدنبال مظلوم نمایی است، تا نمایندگان متعهد و وظیفه شناس مجلس شورای اسلامی را، از سوی مراکز دانشگاهی و دانشجویان تحت فشار قرار داده و نهایتاً نمایندگان مجلس را، با یک ترفند منافقانه، که همان؛ اجراء طرح استراتژی فشار از پائین و چانه زنی در بالا، "کیش و مات" نمایند و گزینه مد نظر خود را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تحمیل نمایند و در غیر این صورت، فتنه ای را از درون دانشگاه ها علیه نظام اسلامی سازماندهی نمایند!

لذا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در جلوی این بازی ناجوانمردانه بایستند و اگر دولت، دست از این بازی بر نمی دارد، مطابق با بند دوم اصل هشتاد و نهم قانون اساسی، به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نمایند و رئیس جمهور را، جهت پاسخگویی به اقدامات تفرقه انداز و ضد اعتدال به مجلس شورای اسلامی فرا بخوانند و حتماً، مردم انقلابی کشورمان قدردان، اقدامات شایسته نمایندگان خود خواهند بود.   

در بند دوم اصل 89 قانون اساسی جمهوری اسلامی آمده است:«2- در صورتی که حداقل یک سوم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رییس جمهور را در مقام اجرای وظایف مدیریت قوه مجریه و اداره امور اجرایی کشور مورد استیضاح قرار دهند، رییس جمهور باید ظرف مدت یک ماه پس از طرح آن در مجلس حاضر شود و در خصوص مسایل مطرح شده توضیحات کافی بدهد. در صورتی که پس از بیانات نمایندگان مخالف و موافق و پاسخ رییس جمهور، اکثریت دو سوم کل نمایندگان به عدم کفایت رییس جمهور رأی دادند مراتب جهت اجرای بند ده اصل یکصد و دهم به اطلاع مقام رهبری می‌رسد.»

دولت تدبیر، با سؤ استفاده از کلمه زیبا، دلنشین و پرمعنای "اعــتــدال" آن را به انواع تهمتها، دروغها، افراطی گریها و همکاری و دوستی با دشمنان نظام اسلامی آلوده نمود، که بوی تعفن آن مشام عده ای از همراهان دولت و مردم کشورمان و دوستداران انقلاب اسلامی در جهان را  آزرده نموده است و امیدواریم، که دولت از ریلی جعلی اعتدال به ریل اصلی آن باز گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ