سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 98 دی 23 , ساعت 4:19 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پس از اعلان رسمی ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در رابطه با خطای فردی در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، حسن روحانی با برخی از روسای کشورها، تماسهای تلفنی مشکوک برقرار کرده است!
حسن روحانی در مذاکره تلفنی، به نخست وزیر کانادا، می گوید: "آماده هر گونه همکاری با کانادا برای روشن شدن ابعاد قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی هستیم." در حالی که کانادا رواط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرده است!
آیا هدف روحانی برای روشن شدن ابعاد سقوط هواپیما اوکراینی، توسط دشمنان انقلاب اسلامی، تصویب قطعنامه یا بیانیه ای بر علیه سپاه پاسداران در شورای امنیت سازمان ملل است؟!
وقتی روحانی در دوران دفاع مقدس، دشمن سپاه پاسداران بوده و در همان دوران، در فرانسه، بر علیه امام و جنگ، با مقامات اسراییلی جلسه سری برگزار کرده! و در زمان ریاست جمهوریش هم، سپاه را مسئول جلوگیری از اهداف آمریکا در ایران می داند.
پس روحانی در قضیه اشتباه فردی یک اپراتور در هوافضای سپاه، بدنبال انتقام و هموار کردن مسیر مذاکره موشکی با آمریکا است!
به این سخن مشاور ترامپ بعد از مذاکرات مشکوک تلفنی روحانی توجه نمایید که می گوید: «با حذف سلیمانی از میدان نبرد، احتمال اینکه بنشینیم با ایرانی‌ها به توافقی برسیم، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. تصور می‌کنم که ایرانی‌ها دارند آرام می‌شوند.»
حسن روحانی فردی است که بالقوه انقلابی است، اما بالفعل، یک ضدانقلاب فاحش بر علیه نظام اسلامی، رهبری، شورای نگهبان، محور مقاومت و سپاه پاسداران است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ