سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 98 دی 24 , ساعت 7:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی ایمان و غیرت دینی جوانان کشورمان، مورد شبیخون فرهنگی دشمن قرار گیرد، آنگاه جوانمان در پازل دشمن به بازی گرفته می‌شود ولذا بعد از ترور سپهبد شهیدمان حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا، همان جوانی که ایمان و غیرتش را دشمن ربوده، به تصاویر شهید سلیمانی اهانت و بی احترامی می‌کند و حتی نمی‌فهمد که سفیر مکار روباه پیر، با قهقه مستانه، به اعمال او می‌خندد!

رهبری معظم انقلاب در 18 دی 98 از آحاد ملت ایران چه چیزی طلب کردند؟

معظم له فرمودند: "مردم بایستی هم دشمن را بشناسند، هم شیوه‌های کاریِ دشمن را بدانند، هم باید نحوه‌ی مقابله‌ی با این شیوه‌ها را بدانند؛ این کار صاحبان فکر است...

رهبری در ادامه تأکید فرمودند: " نقشه‌ اساسی دشمن این است؛ تردید ‌افکنی در ایمان مردم و در عزم راسخ مردم؛ یعنی همان دو عنصری که عرض کردم؛ دو کلید‌واژه‌ی ایمان، و غیرت دینی.

مقام معظم رهبری بعد از این تأکیدات اینگونه نتیجه گرفتند: "اگر چنانچه این اتّفاق افتاد، قدرت تهاجمی و حتّی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی هم تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و از بین خواهد رفت؛ لذا دارند توطئه میکنند؛ البتّه توطئه‌ آمریکا و مانند آن، فقط این نیست؛ این مهمترینش است.

فرمان ولی فقیه صادر شده و عمارها و نیروهای آتش به اختیار، باید از همه توان خود، جهت بصیرت افزایی و مختل نمودن نقشه دشمن، استفاده نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ