سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
 
سه شنبه 98 دی 24 , ساعت 8:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فهوی حسین روزنامه نگار مصری، با گرایش ناسیونالیست عربی و از پیروان جمال عبدالناصر با داشتن مشی ضد ایرانی، در مقاله ای اینگونه به قضاوت نشسته و چنین می‌نویسد.

"ما و ایرانی ها بیش از سی سال پیش، در فضای بین الملی در یک سطح بودیم. ایرانی ها راه مبارزه و مقاومت در برابر ابر قدرتها، بخصوص آمریکا را انتخاب کردند و ما مسیر سازش را برگزیدیم.

ما هر سال مزد خیانت‌مان به اعراب را از طرف آمریکا در قالب 4 میلیارد کمک بلاعوض میگرفتیم و ایرانیها از همان اول فشار سیاسی، اقتصادی و تحریم و جنگ داخلی و جنگ نابرابر را تجربه کردند ….

امروز ایران از یک قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده که هیچ مشکلی در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظر ایران قابل حل نیست و کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا 64 بار هر کدام عبارت ایران را در مناظره تلوزیونی خود بکار میبرند. گویی حریفی جز ایران در سطح جهان ندارند …

و دیگر اینکه ایرانی ها در تمام علوم استراتژیک، از هسته‌ای تا فضایی و تا نانو و شبیه سازی و پزشکی و … جز ده کشور برتر جهان می‌باشند و در صنایع موشکی چهارمین قدرت دنیا و از نظر دقت و سرعت موشک‌هایش شاید اولین کشور دنیاست.

و در منطقه جزیره امن و ثبات است و ما علیرغم حمایت آمریکا و اخذ کمک های سالیانه دغدغه تهیه یک وعده قرص نان برای اکثر مردم مان داریم و …..!!!؟؟؟

وقتی در مملکتی رهبر درست و حسابی نباشد، خب! وضعیت می‌شود مصر”

وقتی در جامعه ای وحدت نباشد، می‌شود عراق”

وقتی در کشوری فرمانده استواری نداشته باشد، می‌شود پاکستان

وقتی درکشوری به ظاهر مسلمان رهبر و رئیس آن مملکت، خود فروخته به شرق وغرب باشد، می‌شود ترکیه”

اما وقتی در کشوری شیعه، رهبر باج به زمین و زمان ندهد، با همه فشارها، سلیقه ها، تندرو، کندرو، جنگ 8 ساله، 30 سال تحریم سیاسی و اقتصادی، جایی برای نفس کشیدن دشمن باقی نمی‌ماند، خوب آن وقت می‌شود ایران، در میان حصاری از آتش جنگ های منطقه که گرگ‌های زخمی پشت مرزهایشان بی قرار زوزه می‌کشند … کسی جرات ندارد به خاکشان چپ نگاه کند … حتی مگس‌هایشان (پهباد ها).

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ