سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 بهمن 4 , ساعت 7:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تاریخ 29 دی 98 شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی، گزارش ویژه خبری در مورد حجم کالاهای صادراتی ایران به کشور عراق از گمرک مرزی مهران پخش کرد!

تاریخ 29 دی 98 افراد ناشناس، جاده ترانزیتی کالای ایران به عراق را در محدوده مرز مهران، با آتش زدن لاستیک مسدود کردند!1

دیروز در زمان پخش گزارش خبری سیما، در منزل گفتم؛ گویا صدا و سیما با پخش این خبر، گرای بستن مرز مهران را به معترضین عراقی که اهداف آمریکا، اسراییل و آل سعود را بر علیه ایران دنبال می کنند، داد!

یاد دوران دفاع مقدس به خیر. در سال 67 در منطقه شهر مهم فاو عراق مستقر بودم، که زمان انتخابات مجلس سوم فرا رسید و باید رزمندگان اسلام هم در انتخابات شرکت می کردند و لذا در آن منطقه، به نماینده آبادان رأی دادیم.

بعد از شمارش آراء، رادیوی آبادان خبر تعداد کم شمار رزمندگانی که در منطقه فاو و ام القصر در انتخابات شرکت کرده بودند، به اطلاع رژیم بعثی عراق رساند! و لذا خیلی زود ارتش بعثی عراق، در یک حمله دقیق و برق آسا، منطقه فاو را تصرف و تعدادی از رزمندگان ایرانی، شهید، مجروح و اسیر گردیدند.

مواظب گاندوهای نفوذی تصمیم‌ساز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی باشیم.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ