سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 98 بهمن 17 , ساعت 9:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی رئیس جمهور لیبرال و غربزده ایران، در بی‌حیایی و فتنه‌گری، دست بنی صدر و اپوزیسیون ضدانقلاب را از پشت بسته و از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور و منافقانه نهادهای قانونی کشور را مورد حمله قرار داده است! او در حمله به شورای نگهبان گفت: «مردم باید مطمئن شوند رای آنها کم و زیاد نمی‌شود ... بگذارید لااقل یک رقابت شکل بگیرد و مشارکت باشد.»1

رهبر معظم انقلاب اسلامی، که شاهد بی‌حیای و فتنه‌گری رئیس جمهور است، در 15 بهمن 98 خطاب به مسئول مهم دولت فرمودند: «برخی که به‌وسیله انتخابات به جایی رسیده‌اند انتخابات را زیر سؤال می‌برند. چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شما است، صحیح و متقن است، اما وقتی به نفع شما نیست، انتخابات خراب است ... اینجور نشود که بگوییم مردم شرکت کنید اما در عین حال، به غلط، جوری حرف بزنیم که مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.»

در دیدار فتنه‌انگیز چند روز گذشته حسن روحانی با یکی از سران فتنه، تقسیم کاری برای تاختن به نهادهای مهم کشور گرفته‌ شده و لذا دیده‌بان حکیم و فرزانه انقلاب، گرا و مختصات خیمه نفاق معاویه را برای درهم کوبیده شدن، در اختیار عمارهای آتش به اختیار قرار داده، تا فتنه‌گران در قدرت و آشوب طلبان اجیر شده، مردم را از حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه مجلس، دلسرد و گیج نکنند.

آری گاندوی در رأس قوه مجریه، حضور مؤثر چندین جاسوس دشمن را در نهاد ریاست جمهوری، سازمان محیط زیست، تیم مذاکره کننده هسته‌ای، سازمان فضایی کشور و غیره فراهم کرد، تا کدخدایش آمریکا این جرأت را پیدا کرد و سردار پرآوازه‌ی جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ