سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! به عزّت و جلالت سوگند، چنان تو را دوست دارم که شیرینی آن، در دلم استوار گشته است . هرگز جان های کسانی که تو را به یگانگی می پرستند، به این باور نمی رسند که تو دوستانت را دشمن می داری. [امام علی علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
 
جمعه 98 اسفند 23 , ساعت 3:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب 8 خرداد 1390 در دیدار با نمایندگان مجلس از نفاق جریان چپ پرده برداشت و فرمودند: «یک جریانی در کشور وجود داشت به نام جریان چپ. آنها شعارهای خوبی هم می‌دادند، اما خودشان را مراقبت نکردند و تقوای جمعی به خرج ندادند ... کار آنها را به جایی رساند که فتنه‌گرِ ضد امام حسین و ضد اسلام و ضد امام و ضد1 انقلاب، توانست به آنها تکیه کند! آنها نیامدند شعار ضد امام و ضد انقلاب بدهند، اما شعار دهنده‌ ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکیه کند؛ این خیلی خطر بزرگی است. آنها غلتیدند. بنابراین تقوای جمعی لازم است.»

در اواسط دهه 70 آرام آرام، اصطلاح چپ و راست منسوخ، و به جریان اصلاحات و اصولگرا تغییر یافت. جریان اصلاحات، یا همان جریان چپ 32 سال در قدرت است، اما پاسخگو نیست! زیرا بخاطر نداشتن تقوای جمعی، هم نقش اپوزیسیون نظام و ستون پنجم دشمن را بعهده گرفته و با بی‌حیایی، حیله‌گری و نفاق، آتش هر فتنه‌ را بر علیه اسلام، انقلاب و مردم روشن می‌کند!

امروز جریان اصلاحات (چپ) بخاطر فراموشی تقوای جمعی، به انواع گناهان کبیره دروغ، دزدی، فساد سیاسی و اخلاقی، اختلاس، جاسوسی به نفع دشمن، دین حداقلی، ضدیت با انقلاب و اسلام آلوده‌ است.

راه خلاصی اسلام، انقلاب و مردم از این جماعت فاقد تقوای جمعی، محاکمه علنی آنان در پیشگاه ملت رشید ایران است، تا چهره واقعی آنان از پرده برون افتد و مسیر تحقق گام دوم انقلاب و دولت اسلامی فراهم شود.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ