سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 فروردین 27 , ساعت 9:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 97 مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار مفقود شده، اما حسن روحانی در جلسه هیئت دولت، آن را غلط خواند!

اینکه رئیس جمهور بدون مطالعه گزارش رئیس سازمان دیوان محاسبات را غلط بخواند، نوبر است، اما در خصوص گم شدن مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار به چند دلیل حسن روحانی متهم و باید پاسخگو باشد.

اولا راهبرد وزارت خزانه داری آمریکا در سال 96 خالی شدن خزانه ایران از دلار و طلا توسط گاندوهای دولت ایران بوده! و لذا اولین جرم حسن روحانی، دستور خالی کردن مبلغ 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا، از خزانه کشور است!

ثانیا از مبلغ 18 میلیارد دلار که به افراد نور چشمی داده شد، مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیور دلار آن مفقود شده است!

ثالثا دستور مقام معظم رهبری در خصوص تخلف حاتم بخشی 18 میلیارد دلار، برخورد با مقصران اصلی بوده، که تاکنون بر زمین مانده! و لذا با گزارش دیوان محاسبات، عمق تخلفات چندین هزار میلیارد تومانی دولت ثابت گردید.

با توجه به اعلان تخلف قطعی دولت، توسط رئیس سازمان دیوان محاسبات کشور، زمان اجراء بند 10 اصل 110 قانون اساسی، (عزل رئیس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایف قانونی) از سوی دیوانعالی کشور است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ