سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 99 اردیبهشت 24 , ساعت 5:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 در منطق دولت اعتدال حسن روحانی، وزارا، معاونین، مشاوران و مدیران به چند دسته تقسیم می‌شوند!

1-برخی وزرا و مدیران، اقداماتشان با اهداف باند زر و زور و تزویر ناسازگار است! لذا اینها جایی در دولت ندارند!1 مثل وزیر سابق آموزش پرورش که به جرم مخالفت با اجراء سند 2030 مجبور به استعفا شد! و یا عزل علی رحمانی، بخاطر عدم لابیگری با نمایندگان آذری زبان، برای رأی آوری وزارت بازرگانی!

2-برخی از وزرا و مدیران دولت روحانی، دچار لغزش و فساد امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی‌اند، اما با ارکان اصلی دولت هماهنگ‌اند! لذا همواره مورد حمایتند!

هرگاه وزیری در مسیر اهداف دولت و باند زر و زور و تزویر باشد، و از طریق نمایندگان مجلس، تهدید به رأی عدم اعتماد شود، بلافاصله به وزارتخانه یا پست مشاورتی و یا معاونت رئیس جمهور گمارده می‌شود! مثل علی ربیعی، شریعتمداری و رئیس سابق بانک مرکزی!

ملاک و معیار در گزینش مدیران و وزیران روحانی، صلاحیت علمی، اعتقادی و مدیریتی نیست، بلکه مهم، عیار نفاق، خیانت، فساد و حضور در فتنه‌ 88 است، نه حضور در جبهه!

رهبر معظم انقلاب، اکثر مشکلات کشور را بخاطر نگاه دولت به بیرون از مرزها و ضعف مدیریتی در درون مرز‌ها می‌دانند. اما جریان زر و زور و تزویر، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را برنتافته و همه تزویر خود را برای جلوگیری از اجراء دستورات رهبری، بکار می‌بندند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ