سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ و غمش را کفایت می کند و از آنجاکه به حساب نمی آورد، روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 99 اردیبهشت 30 , ساعت 2:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی وزارت خارجه گفت :"کشتی‌های ایران حامل محموله‌های سوخت به سمت ونزوئلا در حال حرکت هستند. اگر آمریکا خوشش نمی‌آید به خودش مربوط است."

سخنگو حرف درستی زده، اما آمریکاییها یک عملیات موفق، آنهم بدون اعزام ناو و شلیک یک گلوله، بر علیه یک کشتی ایرانی داشته‌اند!1

خبر این بود: در آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، یک کشتی ایرانی، تصمیم به شکستن محاصره مردم یمن و ارسال کمکهای مردم ایران را به مردم یمن داشت و لذا مرتبا مسیر کشتی با تبلیغات گسترده رسانه‌ای می‌شد.

وقتی کشتی ایرانی به سواحل یمن نزدیک شد، جان کری وزیر اسبق خارجه آمریکا در تماس تلفنی، از ظریف وزیر خارجه ایران خواست، که کشتی ایرانی به سواحل یمن نرود!

دولت حسن روحانی، در خیانتی آشکار به ایران و یمن، و برای رسیدن به برجام، سریعا کشتی را از سواحل یمن دور و به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر داد، و محموله کمکهای مردم ایران، توسط دولت بزدل و لیبرال روحانی، به دزدان جیبوتی تقدیم شد!

پس! به لیبرالهای منافق اعتمادی نیست، زیرا مسیر نفتکش ایران را، قبلا همین لیبرالهای ترسو، در اختیار دزدان دریای انگلیس داده بودند!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ