سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 99 اردیبهشت 31 , ساعت 4:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سالهای متمادی، گاه و بیگاه شاهد اعدام سلطانی بوده و هستیم، اما نظام اسلامی و ملت ایران، از حمله گازانبری شجره خبیثه سلطانهای فاسد در امان نیست، چرا؟

سیستم نرم افزار جمهوری اسلامی از سال 68 با ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، به ویروس لیبرالیسم آلوده شد! و شبکه خبیثه سلطانهای دلار، سکه، جاسوسی،1 پتروشیمی و حتی مدیران فاسد، از زیر عبا و عمامه هاشمی متولد گردید و سپس محمد خاتمی و حسن روحانی، مسئول پرورش و گسترش این شبکه خبیثه گردیدند! ولذا در اینجا، خیال هاشمی رفسنجانی راحت شد و گفت؛ «دیگر می‌توانم راحت بمیرم»

در هر مقطعی که نمایندگان مجلس، به چرایی و گستره شبکه سلطانهای فاسد نزدیک شده و از سیستم مسئولین اجرایی جمهوری اسلامی، تحقیق و تفحص نموده، به نتیجه این رسیده‌اند، که انقلاب اسلامی بخودی خود، دخل و تصرفی در تولد سلطانهای فاسد نداشته، بلکه مادر شجره خبیثه سلطانهای فاسد، شبکه فاسد مدیران و مسئولین لیبرال و اشرافی هستند!

پس مادر نامشروع سلطانها، مسئولین لیبرال بوده و هستند، ولذا قبل از اعدام شجره خبیثه سلطانها، اول باید شبکه خبیثه مدیران لیبرال را منهدم کرد والا این اژده‌های هفت سر، با اعدام یک یا چند سلطان، منهدم نخواهد شد.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ