سفارش تبلیغ
صبا ویژن
می دانم که برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استواری است که با آن تو را برمی گزیند و اینک، قلبم با اراده ای استوار با تو رازگویی می کند. [امام کاظم علیه السلام ـ در دعایش زمانی که او را به سوی بغداد می بردند ـ]
 
جمعه 99 خرداد 9 , ساعت 11:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی لاریجانی بعد از 12 سال ریاست بر مجلس، با کارنامه‌ای، مملو از یکه تازی، خودسری، ضدمردمی، مؤثر در تداوم فتنه 88 ، شیطنت مدام در امور اجرایی ریاست جمهوری احمدی نژاد و حمایت افراطی از حسن روحانی به جمع مسؤلین خارج از رده نظام، هدایت شد.1

آیا مولایمان علی علیه السلام از نفاق اشعث و ابوموسی اشعری بی خبر بود، و آنان را به فرماندهی سپاه و مذاکره با عمروعاص فرستاد؟

بدانیم، که علی لاریجانی شریکی مؤثر در اقدامات ضدملی و ضدمردمی حسن روحانی، در اجرا برجام، سند 2030 ، FATF ، فتنه بنزینی و سقوط مجلس از رأس امور بوده و لذا تدبیر رهبری عزیز را بهترین راه حل بدانیم.

آری، امثال علی لاریجانی از اسرار نظام آگاهند و لذا نباید از سیطره نظام اسلامی خارج و به اپوزیسیون تبدیل شوند، پس، اگر مسؤل خارج از رده‌ای، میل به اپوزیسیون دارد، ما او را به آن سمت، هل ندهیم.

بنا بر اعترافات اکبر طبری، علی لاریجانی در زمان ریاست برادر خود در قوه قضائیه، در پرونده‌های متعددی اعمال نفوذ و سوءاستفاده جهت امیال شخصی کرده و لذا مطالبه مردم ایران از ریاست قوه قضائیه، محاکمه فوری و علنی اوست. 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ