سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 99 تیر 30 , ساعت 1:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان لیبرال و آمریکا پرستی که لعاب انقلاب به خود زده بود! بعد از سالها دسیسه در مخالفت با ادامه جنگ، در 27 تیر 67 جام زهر قطعنامه 598 را به فرمانده کل قوا حضرت روح الله نوشاند.1

عجیب بود که خواص ضدجنگ، هم فرمانده و پشتیبان جنگ بودند! و هم مخفیانه با آمریکا، بر علیه جنگ و امام مذاکره می کردند! و هم در سال 67 نقشه ناجوانمردانه پایان جنگ را نوشتند!

اینها به امام نوشتند: اولا مردم از جنگ خسته و به جبهه نمی روند! ثانیا فرماندهی سپاه امکان عملیات آفندی را غیرممکن اعلان کرد! و ثالثا نخست وزیر، خزانه کشور را خالی و امکان پشتیبانی از جنگ را ناممکن دانست! و لذا فرماندهی کل قوا با سناریوی کذب و نانجیبانه هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی، میرحسین موسوی، بهزاد نبوی و محسن رضایی، جام تلخ زهر قطعنامه را سرکشید!

با پذیرش قطعنامه از سوی ایران، حملات گسترده رژیم بعثی عراق آغاز شد، که با حضور گسترده رزمندگان بسیجی، پیروزهای چشمگیر بدست آمد، و لذا امام به عمق خیانت برخی از امنا خود در جنگ پی بردند، اما جام زهر کار خود را کرد و امام دیگر سخن نگفت، گویا سناریوی قلم و دوات خواستن پیامبر مکرم اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم تکرار شده، که پیامبر از نوشتن امتناع ورزید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ