سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه حکیمی برای رهنمایی نیافت، هلاگ گشت . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
سه شنبه 99 تیر 31 , ساعت 8:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از مدافعان سرسخت برجام آمریکایی، که در روز تصویب 20 دقیقه‌ای برجام،قسم‌های جلاله "والله والله والله "یاد کرد که "در روند هسته‌ای کشور، نه با کندی روبه رو خواهیم شد نه با توقف"، آقای علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی بود!1

چرا در سالگرد برجام، جناب صالحی به تلویزیون دعوت نشدند تا بازهم از برجام دفاع نماید؟! برای رمزگشایی از ابعاد پنهان برجام، بهتر است که رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مجلس دعوت شوند و پاسخگوی عملکرد خود در برجام باشد!

البته انفجار سوله ساخت سانتریفیوژها در نطنز، خسارت بسیار سنگین به صنعت هسته‌ای کشورمان وارد کرده، اما قطعا بهانه‌ای برای جماعتی مثل صالحی شده تا قسم‌های جلاله "والله والله والله " خود را توجیه نمایند!

آری لیبرالهای ترسوی فرصت طلب پررو، در دولت احمدی نژاد وزیر خارجه! و در دولت بی‌کفایت حسن روحانی، رئیس سازمان انرژی اتمی می‌شوند و آب از آب هم تکان نمی‌خورد و خجالت هم نمی‌کشند!!!

به نظر می‌رسد صالحی بچه ترس هم شده! کجا؟ آنجا کهوقتی صالحی در اسفند سال 94 به روند اجرا برجام انتقاد کرد، روحانی در خفا و علن با او برخورد نمود! و لذا دیگر بر علیه برجام سخن نگفت! چون ممکن بود حسن روحانی، سکه‌های اهدایی به ناحق را از جناب صالحی پس بگیرد و برخی پرده‌ها را کنار بزند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ