سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 99 مرداد 14 , ساعت 8:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از افشاگری بی‌سابقه دکتر جواد جاویدنیا، نسبت به تسلط یک حلقه آلوده امنیتی بر وزارت ارتباطات، بخصوص فضای مجازی، ضرورت ورود و بررسی فوری قوه قضاییه و پاسخ به چند سئوال، اهمیت دارد.

وقتی ابوالحسن فیروزآبادی، عامل ویژه امنیتی هاشمی رفسنجانی، بخاطر فتنه 88، از معاون فناوری اطلاعات وزارت اطلاعات، برکنار یا اخراج شده! چرا در دولت لیبراب روحانی، رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی‌ انتخاب می‌شود؟!

چرا و بر چه اساسی "محمدجواد آذری‌جهرمی"، دست پروده همین اخراجی از وزارت اطلاعات، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات شده است؟! 1

چه رابطه کثیفی بین محمود واعظی، تحصیل کرده در آمریکا و رئیس دفتر رئیس جمهور، با این حلقه امنیتی معلوم الحال وجود دارد؟!

چرا سیستم ارتباطات و فضای مجازی کشور، به تصرف این حلقه آلوده امنیتی و اخراجی از وزارت اطلاعات درآمده و چه فتنه‌هایی در سر دارند؟!

آیا خرید غیر قانونی برخی از دستگاههای مهم ارتباطاطی و نصب در ساختمان ریاست جمهوری، با درخواست و تصمیم همین حلقه آلوده امنیتی است؟!

چرا نصرالله جهانگرد، این عنصر فتنه‌گر و مرتبط با جاسوس سیا، با حکم محمود واعظی مسئول اجرای طرح مهم شبکه ملی اطلاعات شده و منافقانه و نانجیبانه از تکمیل و راه اندازی آن جلوگیری کرده است؟!

چرا وقتی آذری جهرمی وزیر ارتباطات، به خاطر تخلفات گسترده، به دادستانی تهران احضار شده، همچون کودکان لوس، بی‌ادب و نابالغ، بجای پاسخگوی و حضور در محکمه، خانه نشین شده و از حضور در وزارتخانه امتناع می‌ورزد؟!

از قوه قضائیه، محاکمه مسئولان متخلف را در دوران مسئولیت‌شان خواهانیم، تا شاهد چندین بیژن زنگنه متقلب نباشیم.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ