سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خاموش بودن بسیار ، وقار پدیدار شود و با دادن داد دوستان فراوان گردند و با بخشش بزرگى قدر آشکار گردد و با فروتنى نعمت تمام و پایدار ، و با تحمل رنجها سرورى به دست آید و به عدالت کردن دشمن از پا در آید . و با بردبارى برابر بى خرد ، یاران بسیار یابد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 99 مرداد 15 , ساعت 4:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از تهدیدات مهم دبیرکل حزب الله لبنان در مقابل حملات اسراییل به لبنان، استراتژی انهدام مخازن آمونیاک اسراییل در شهر بندری حیفا بوده است، لذا رژیم صهیونیستی از بیم تهدیدات حزب الله، مخازن آمونیاک خود را پس از 30 سال فعالیت در سال 96 تخلیه کرد!

حزب الله لبنان آماده انتقام از رژیم صهیونیستی بود، که انفجار یک مخزن آمونیاک، بندر مهم و راهبردی پایتخت لبنان را نابود کرد.

در برخی از تصاویر، بعد از یک آتش سوزی مشکوک، یک شئی پرنده به مخزن آمونیاک اصابت و فاجعه غمبار دهها کشته و قریب 3 هزار زخمی و نابودی بندر مهم بیروت را رقم زد.

از اهداف مهم سرویسهای جاسوسی محور عبری، عربی و غربی، نابودی محور مقاومت و حزب الله لبنان استولذا از چندین ماه قبل، این محور شیطانی، ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی لبنان، عراق و ایران را هدف گرفته و قطعا سناریوی نابودی بندر بیروت، آنهم با انفجار مخزن نیترات آمونیوم، از قبل طراحی و توسط ستون پنجم دشمن، اجراء گردیده است!

نکته: نیترات آمونیوم یک نوع کود شیمیایی برای کشاورزی است و امکان استفاده بعنوان مواد منفجره را هم دارد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ