سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 99 مرداد 17 , ساعت 3:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب 19 آبان 1395 در جمع مسؤولان جبهه فرهنگی انقلاب فرمودند: «فضای مجازی، حقیقتاً قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است. باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید.»1

اخیرا، جواد جاویدنیا، معاون سابق فضای مجازی دادستانی کل کشور، از حضور موشکوک برخی از عوامل فتنه 88 در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: «اگر وزارت اطلاعات، وزارت نظام بود و نه نظام باند و جناح، اکنون متهمان فتنه از درون وزارت، بر نقاط کلیدی نظام به ویژه فضای مجازی کشور سوار نبودند.»

از چهره‌های مرموز امنیتی فتنه سال 88 که بعد از خروج اجباری از وزارت اطلاعات، رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی‌ شده، مهندس ابوالحسن فیروزآبادی است!

فیروزآبادی با تجربه 25 ساله در وزارت اطلاعات، با همکاری دولت اعتدال، وزیر اتباطات و نصرالله جهانگرد، آنهم با ثروت ملی، فضای مجازی را به قتلگاه مخوف نوجوانان و جوانان تبدیل کرد!

وقتی رهبر معظم انقلاب آدرس قتلگاه را داده و آقای جاویدنیا، به افشاء چهره قاتلین اصلی پرداخته، تعلل پذیرفتنی نیست لذا مدعی‌العموم، مسئول برخورد با قاتلین و مجلس انقلابی مسئول راندن دشمن داخلی و خارجی از فضای مجازی است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ