سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاسگزاری دانشمند بر دانشش، به کار بستن و بذل آن به اهلش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 مرداد 20 , ساعت 10:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از موارد مهم دربحث جریان شناسی احزاب در ایران، تأمین مالی است، که معمولا از طریق ذیل تأمین می‌شود:

1-از طریق اعضا 2-از طریق کشورهای خارجی 3-از طریق سرمایه‌داران و ثروتمندان 4-از طریق دزدی، چپاول و غارت!

در دولت محمد خاتمی و سپس در فتنه 88 بخشی از تأمین مالی احزاب و جریانهای دخیل در فتنه‌ از طریق کشورهای بیگانه تأمین شد! لذا برخی از افرادی که از کشورهای بیگانه، تحت عناوین مختلف پول دریافت کرده بودند، به جرم جاسوسی، اقدام علیه امنیت ملی و ستون پنجم دشمن، محاکمه و زندانی شدند.

دریافت پول از بیگانگان برای سران احزاب فتنه‌گر و برانداز گران تمام شد ولذا بعد از انتخاب حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور، آنان با الگوگیری از مجاهدین خلق! به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی بخصوص در قوای مجریه و مقننه نفوذ کرده و سپس مبنای تأمین مالی احزاب همسوی با دولت، به ریل دزدی، چپاول و غارت قانونی از منابع داخلی تغییر یافت!

در دولت روحانی، 1-به بهانه بنزین آلوده، شوهر خانم ابتکار واردات کننده بنزین شد! 2-هفت تپه به یک عنصر فتنه‌، تحت لوای خصوصی سازی فروخته شد! 3-واردات گندم به حجاریان رسید! 4-روحانی و جهانگیری، مسئول خالی کردن خزانه کشور، با فروش 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار و دهها میلیارد تومان از منابع بانکها به احزاب فتنه‌گر و برانداز، افراد دوست، فامیل و همسوی با دولت شدند! که بعضا متواری هستند‌!

آری! احزاب فتنه‌گر و برانداز با کمک دولت روحانی، به دزدی، چپاول و غارت بیت المال، لباس قانون پوشانده و تحت عناوین خصوصی سازی، دریافت تسهیلات ریالی و ارزی، خرید سکه، واردات کالای اساسی به مفاسد خود ادامه داده و می‌دهند!

نکته مهم! وقتی رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، "وجود انبار نفت در داخل بافت مسکونی شهران را فاجعه‌ای دهشتناک‌تر از بیروت می‌داند"، پس بدانیم که جریانهای فاسد نفوذی در قدرت، بعنوان ستون پنجم دشمن و برای به حاشیه راندن مفاسدی همچون واردات گندم توسط حجاریان، به جنگ ادارکی و تحلیل قلابی متوسل شده‌اند!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ