سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
 
جمعه 99 شهریور 21 , ساعت 12:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در زمان گفتگوهای هسته‌ای با 1+5 و ایران، رهبر معظم انقلاب خطوط قرمزی را در جهت حفظ منافع ملی ایران ترسیم کردند، اما بعد از برجام، ظریف اعلان نمود که نتوانستیم برخی از خطوط قرمز را حفظ کنیم! یعنی امنیت ملی ایران به مخاطره افتاده و مثلث عبری، عربی و غربی، برخی از سنگرها و خاکریزهای ما را تصرف کرده‌اند!1

حسن روحانی اعتقادی به حفظ خطوط قرمز نداشته، اما در دیدار با وزیر خارجه سوئیس، رعایت خط قرمز کرونا یک اصل مهم شد!

حسن روحانی قسم یاد کرده؛ از اسلام، منافع ملی و مردم ایران دفاع نماید، اما با بهانه ویروس کرونا به دخمه‌ای در نزدیکی منزل اشرافی خود پناه برده و مردم را در اوج بحران اقتصادی رها کرده است!

منافع ملی را رئیس جمهور فرانسه می‌فهمد که بعد از انفجار مشکوک بندر بیروت، بلافاصله برای سلطه مجدد بر لبنان و محدود کردن حزب‌الله عزیز، به بیروت آمده و به میان مردم لبنان می‌رود، نه رئیس جمهور لیبرال و اشرافی ایران، که علی رغم ایجا بحران شدید اقتصادی برای مردم، همچنان اصرار به رعایت خطوط قرمز ضد امنیت ملی دارد!

آری حسن روحانی تحصیل کرده انگلیس! مثل تمام لیبرالها و فراماسونرها، خطوط قرمز اصلی را به اربابان غربی واگذار و در پشت خطوط قرمز فرعی مخفی می‌شود!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ