سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 99 شهریور 26 , ساعت 11:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قاضی‌زاده‌هاشمی، نائب رئیس مجلس گفت: «مجلس با دولت مماشات نمی‌کند، اسم رفتار مجلس با دولت در شرایط فعلی، درک زمان و مکان بوده ... اگر بخواهیم در خط مطالبه‌گری حقیقی حرکت کنیم، باید تقریباً روزانه یک وزیر را عزل کنیم، اما با توجه به اینکه نهایت تا مرداد ماه سال آینده دولت فعلی روی کار است، این کار را نمی‌کنیم

جناب آقای قاضی‌زاده‌هاشمی! وقتی حسن روحانی عامدا کشور و مردم را به لبه پرتگاه برده،چرا شما چک تضمین عدم استیضاح می‌دهید؟! وقتی روحانی فتنه در سر دارد، غلاف کردن شمشیر استیضاح، بی بصیرتی نمایندگان مجلس انقلابی را نشان می‌دهد! باور کنید که روحانی اهلیت ندارد!

در حالی که مردم بی‌صبرانه منتظر فرود شمشیر استیضاح نمایندگان مجلس به گردن رئیس جمهور بودند، مجلس مشت خود را باز و چک تضمین عدم استیضاح را مجانا به رئیس جمهور لیبرال و وزرای ناکارآمد او تقدیم ‌کرد!

اگر نااهل را به موقع استیضاح نکنی، قطعا برای اجراء فتنه اقتصادی، سیاسی و امنیتی مصمم و گستاخ‌ خواهد شد! لذا کسی که اهلیت ندارد، تمام فرصت‌های ملت و کشور را می‌سوزاند، پس شمشیر استیضاح خود را از غلاف خارج و قبل از شروع فتنه، ضربه نهایی را بر گردن #لیبرالیسم_نفوذی در قوه مجریه وارد نمائید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ