سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به پسرش حسن فرمود : ] پسرکم چیزى از دنیا بجا منه چه آن را براى یکى از دو کس خواهى نهاد : یا مردى که آن را در طاعت خدا به کار برد پس به چیزى که تو بدان بدبخت شده‏اى نیکبخت شود ، و یا مردى که به نافرمانى خدا در آن کار کند و بدانچه تو براى او فراهم کرده‏اى بدبخت شود پس در آن نافرمانى او را یار باشى و هیچ یک از این دو در خور آن نبود که بر خود مقدمش دارى . [ و این گفتار به گونه‏اى دیگر روایت شده است که : ] اما بعد ، آنچه از دنیا در دست توست پیش از تو خداوندانى داشت و پس از تو به دیگرى رسد و تو فراهم آورنده‏اى که براى یکى از دو تن خواهى گذاشت : آن که گرد آورده تو را در طاعت خدا به کار برد پس او بدانچه تو بدبخت شده‏اى خوشبخت شود ، یا آن که آن را در نافرمانى خدا صرف کند پس تو بدانچه براى وى فراهم آورده‏اى بدبخت شوى و هیچ یک از این دو سزاوار نبود که بر خود مقدمش دارى و بر پشت خویش براى او بارى بردارى ، پس براى آن که رفته است آمرزش خدا را امید دار و براى آن که مانده روزى پروردگار . [نهج البلاغه]
 
جمعه 99 شهریور 28 , ساعت 1:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در بین رؤسای جمهور بعد از انقلاب اسلامی، حسن روحانی تنها رئیس جمهوری است، که معمولا دروغ می‌گوید!

چند نمونه از دروغهال روحانی عبارتند: وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی! چرخیدن سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد مردم! برجام را خدا آورد! لغو همه تحریمها! گشایش اقتصادی! و...

بخشی زیادی از تورم، گرانی و بحران اقتصادی، حاصل دروغهای روحانی و تیم همراه اوست!1

همانگونه که استراتژیستها دارای اتاق فکر هستند، دولت روحانی هم اتاق جعل دروغ دارد! تیمی که سابقا در مرکز استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت با روحانی بوده، امروز در پستهای مهم و حساس کشور، مسئولیت اتاق جعل دروغ را هم بعهده دارند!

امروز سرمایه‌داران و گرانفروشان زلو صفت، با پژواک دروغهای رئیس جمهورمان هماهنگ هستند،یعنی وقتی حسن روحانی وعده گشایش اقتصادی داد، بلافاصله آهنگ افزایش قیمت دلار آغاز شد! وقتی گفت؛ من هم صبح جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شدم، فتنه بنزینی آبانماه 98 کلید خورد!

امروز اتاق دروغ پراکنی دولت روحانی با عملیات نیروهای مستقر در اتاق فضای مجازی کشور،(آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فیروزآبادی دبیر فضای مجازی) اعتماد و امید مردم را مورد حمله نانجیبانه قرار داده‌اند!

چرچیل در جمله می‌گوید :گاهی برای نابودی یک کشور نیازی به جنگ نیست، کافی‌ست جای افراد آگاه و برجسته آن کشور را با تعدادى سیاستمدار نادان و احمق عوض کنید!!

البته مسئولین اتاق جعل دروغهای روحانی، احمق نیستند، بلکه ستون پنجم شیطان بزرگ، در تخریب امید و اعتماد مردم هستند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ