سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد که بنده اش درباره گناه بزرگ از او [بخشش] بخواهد، و بنده ای را که گناه کوچک راسبُک شمارد، دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 99 مهر 4 , ساعت 10:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گویند؛ دزدی در مجلسی، کیسه‌ی پول مردی را دزدید و وقتی در خانه کیسه‌ی پول را باز کرد، کاغذی را در کیسه دید که بر روی آن نوشته بود: "خدایا به برکت این دعا، سکه‌های مرا محافظت کن"

دزد فکری کرد و کیسه‌ی پول را به صاحبش باز گرداند، اما دوستان دزد به او اعتراض کرده، که چرا این همه پول را پس دادی؟

دزد در پاسخ گفت: صاحب پول به دعای داخل کیسه پولش اعتقاد داشت که خدا آن را حفظ می‌کند ولذا من دزد پول او بودم نه دزد دین و اعتقادش و اگر کیسه پول او را پس نمی‌دادم، باورش بر دعا و خدا سُست می شد. من نمی‌خواستم که دزد اعتقاد او باشم.

دزد سرگردنه در حالی که قسم نخورده بود، معرفت داشت. اما حسن روحانی بی معرفت! در مجلس شورای اسلامی سوگند ذیل را در 14 مرداد 96 قرائت کرد:

بسم‏‌الله‏ الرحمن‏ الرحیم‏

«من‏ به‏ عنوان‏ رئیس‏‌جمهور در پیشگاه‏ قرآن‏ کریم‏ و در برابر ملت‏ ایران‏ به‏ خداوند قادر متعال‏ سوگند یاد می‏‌کنم‏ که‏ پاسدار مذهب‏ رسمی‏ و نظام‏ جمهوری‏ اسلامی‏ و قانون‏ اساسی‏ کشور باشم‏ و همه‏ استعداد و صلاحیت‏ خویش‏ را در راه‏ ایفای‏ مسئولیت‌هایی‏ که‏ برعهده‏ گرفته‏‌ام‏ به‏ کار گیرم‏ و خود را وقف‏ خدمت‏ به‏ مردم‏ و اعتلای‏ کشور، ترویج‏ دین‏ و اخلاق‏، پشتیبانی‏ از حق‏ و گسترش‏ عدالت‏ سازم‏ و از هرگونه‏ خودکامگی‏ بپرهیزم‏ و از آزادی‏ و حرمت‏ اشخاص‏ و حقوقی‏ که‏ قانون‏ اساسی‏ برای‏ ملت‏ شناخته‏ است‏، حمایت‏ کنم‏. در حراست‏ از مرزها و استقلال‏ سیاسی‏ و اقتصادی‏ و فرهنگی‏ کشور از هیچ‏ اقدامی‏ دریغ نورزم‏ و با استعانت‏ از خداوند و پیروی‏ از پیامبر اسلام‏ و ائمه‏ اطهار علیهم‏ السلام‏ قدرتی‏ را که‏ ملت‏ به‏ عنوان‏ امانتی‏ مقدس‏ به‏ من‏ سپرده‏ است‏ همچون‏ امینی‏ پارسا و فداکار نگاهدار باشم‏ و آن‏ را به‏ منتخب‏ ملت‏ پس‏ از خود بسپارم‏.»

در مکتب اسلام رحمانی و لیبرالی، هدف وسیله را توجیه می‌کند و لذا حسن روحانی برای دزدیدن دین، اعتقادات و اموال مردم سوگند یاد کرد! و غارت خزانه را با 60 تن طلا و 18 میلیارد دلار کلید زد، نانجیبانه نوجوانان و جوانان را به قتلگاه فضای مجازی فرستاد، ارزش پول ملی را نابود و دشمنان را به براندازی نظام اسلامی امیدوار کرد!

دزد با معرفت گردنه کجا و شاه عمامه به سر طرفدار اسلام آمریکایی کجا؟!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ