سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شماره آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 99 مهر 6 , ساعت 12:47 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سال 65 مک فارلین نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا، مخفیانه به ایران سفر و یک کیک به حسن روحانی اهدا کرد، که بر روی آن نقش یک کلید بود! و لذا روحانی با نماد کلید، رأی مردم را دزدید و در بهمن سال 94 گفت: «کلید رابطه با آمریکا در واشنگتن است!»

حسن روحانی که در سال 92 گفت: «والله العلی العظیم اگر مشکلات کشور راه حل نداشت من کاندید نمی‌شدم.» اما امروز نانجیبانه به کدخدایش ترامپ گرا داد که تحریمهای او کارساز شده و گفت: «آدرس غلط به مردم ندهید؛ ریشه مشکلات، واشنگتن دی‌سی است. این مشکلات از کاخ‌نشین کاخ سفید است.»

حسن روحانی می‌داند که ریشه مشکلات در واشنگتن دی‌سی نیست! او می‌داند که مسئول اصلی بحران اقتصادی کشور، تفکر لیبرالی او و دولتش می‌باشد، اما همچنان بدنبال فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه بنزینی سال 98 است، تا مأموریت ناتمام برجام هسته‌ای را با برجام موشکی و منطقه‌ای به نفع شیطان بزرگ کلید بزند!

امروز حسن روحانی نه بعنوان رئیس جمهور ایران! بلکه به بعنوان یک خائن به ملت و کشور ایران، به ترامپ گرا داده، که فشار حداکثری تحریمهای آمریکا، اثر ویرانگری بر ملت ایران گذاشته ولذا ترامپ را به افزایش تحریمها، برای کلیدزدن برجام موشکی توسط روحانی تشویق نمود!

در حالی که اروپا، چین و روسیه و حتی استراتژیستهای آمریکایی شکست فشار حداکثری آمریکا بر ایران را اعلان نموده‌اند، اما حسن روحانی در اقدامی مشکوک، از موفقیت‌ تحریم‌های واشنگتن سخن گفت!گویا بار دیگر مک فارلین به ایران آمده، و حسن روحانی زبان او شده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ