سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 99 مهر 24 , ساعت 10:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در شرایطی که یک میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته، متأسفانه لیبرال نفوذی در قوه مجریه، حقوق کادر درمان را نمی‌پردازند! اما 120 میلیارد تومان از محل یک میلیارد یورو را جهت استخدام مریم روحانی (دختر حسن روحانی) به دانشگاه شهید بهشتی پرداخت کرده‌اند!

شاه عمامه به سر ایران در انواع رانتخواری مقام اول را در ایران دارد، چرا که تنها کسی که پول حرام دانیال زاده به مبلغ 250 میلیون تومان، مادرش را کفن و دفن کرده، حسن روحانی است!

تنها کسی که پسرش محمد را با سلاح کمری کشته! و بدون اخذ مجوز از پزشک قانونی و با همکاری حسن خمینی! مخفیانه در حرم امام خمینی دفن کرده، حسن روحانی است!

تنها کسی که برجام آمریکایی را بدون تضمین لازم امضاء و بدون در نظر گرفتن دستور 9 گانه رهبری، اجرا کرده، حسن روحانی است!

تنها کسی که با عناصر سازمان جاسوسی اسرائیل جلسه مخفیانه بر علیه دفاع مقدس و امام برگزار کرده، بازهم نام حسن روحانی می‌درخشد!

تنها کسی که موافقت نامه‌های بین المللی مثل سند 2030 را بدون تصویب مجلس و بر علیه مبانی اسلام و انقلاب، مخفیانه اجراء کرده، حسن روحانی است!

ممکن است، پرداخت 120 میلیارد تومان به دانشگاه شهید بهشتی بدین منظور باشد، که خطر خاندان روحانی بیشتر از خطر ویروس کرونا است! لذا مبلغ فوق جهت مقابله با ویروس روحانی پرداخت شده است!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ