سفارش تبلیغ
صبا ویژن
می دانم که برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استواری است که با آن تو را برمی گزیند و اینک، قلبم با اراده ای استوار با تو رازگویی می کند. [امام کاظم علیه السلام ـ در دعایش زمانی که او را به سوی بغداد می بردند ـ]
 
شنبه 99 مهر 26 , ساعت 7:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی وزارت خارجه روسیه دیروز گفت: «تحریم تسلیحاتی ایران ربطی به برجام نداشته و شورای امنیت در سال 2015، این تحریمها را شامل حال ایران نکرده بود؛ ایران برای اینکه برجام زودتر به نتیجه برسد، خودش برای این تحریمها داوطلب شده بود!»

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در تاریخ 25 تیر 1394 در این خصوص گفت: «ما و چین می‌خواستیم تحریمهای تسلیحاتی لغو شود، اما با وجود حمایت ما، خود تیم ایرانی موافقت کردند که تحریم‌ها تا 5 سال ادامه یابد.»

حالا بهتر به عمق خیانت کسانی که داوطلبانه زنجیر به پای ملت و کشورمان نهاده‌اند، پی‌می‌بریم! قطعا مردم ایران و حتی ملی گراها هم، این لیبرالهای خائن و کدخدایشان آمریکا را لعن و نفرین می‌کنند.

آیا بازهم حسن روحانی با پررویی آدرس واشنگتن دی سی را خواهد داد؟! البته خیانت فرماسونرهای نفوذی در دولت روحانی بیش از این است! اما چرا خائنینی که برای برجام، دهها سکه‌ و مدال گرفته‌اند، آنها را پس نمی‌دهند؟!

ملت بزرگ و صبور ایران! آیا دلیل عجله حسن روحانی برای تصویب برجام و پذیرش داوطلبانه 5 ساله تحریم تسلیحاتی را می‌دانید؟ هدف، نفوذ دوستان هم حزبی متقلب و متخلف روحانی به مجلس دهم بود! که با برجام محقق شد! 

ملت ایران توجه داشته باشند! که حسن روحانی بعنوان دشمن ایران! لغو تحریم تسلیحاتی را بعنوان دستاورد برجام، خواهد فروخت! در حالی که بخاطر پذیرش داوطبانه تحریم 5 ساله تسلیحاتی، باید روحانی و ظریف محاکمه شوند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ