سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس نیکو بپرسد، بداند [و] هرکس بداند، نیکو بپرسد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 مهر 30 , ساعت 11:25 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مهمتر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی و سیاسی، "جنگ فضای مجازی" است.

اهمیت جنگ فضای مجازی آنقدر زیاد است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم.» و همچنین معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب مرقوم فرمودند: «اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است»1

وقتی اهمیت فضای مجازی به اندازه ارزش انقلاب اسلامی است و رهبری حاضر به پذیرش مسئولیت آن است، پس چرا آسمان فضای مجازی کشورمان در اختیار دشمن است؟!

وقتی جوانان ایرانی، پیچیده‌ترین سلاحهای نظامی را ساخته و پهپاد گران‌قیمت گلوبال‌هاک آمریکا را با موشک ایرانی شکار کرده، پس چرا در جنگ فضای مجازی، نوجوانان و جوانان‌مان به قتلگاه دشمن هدایت می‌شوند؟!

امروز جریان انقلابی نه تنها قادر به عملیات آفندی گسترده در فضای مجازی بر علیه مواضع دشمن نیست، بلکه در عملیات پدافندی هم بخاطر سیطره جریان لیبرال غربزده بر فضای مجازی، با مشکل روبرو است!

باید جریان انقلابی در جنگ فضای مجازی آرایش جنگی بگیرد و همانند روزهای بعد از پذیرش قطعنامه 598، که وقتی پیرجماران فریاد زد؛ "حسینیان آماده باشید"، در چشم به هم‌زدنی، رزمندگان اسلام مجددا آرایش جنگی گرفتند و دشمن بعثی را تا پشب مرزهایش به عقب راندند. پس؛ علی‌الرغم خیانت لیبرالها، ما می‌توانیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ