سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 99 آبان 4 , ساعت 2:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 23 مهر 99 در جلسه هیئت دولت گفت: «امام حسن علیه السلام در پاسخ به اعتراض برخی از اصحاب خود درمورد پیمان صلح ایشان، فرمود؛ جامعه اسلامی که فقط شما 10-20 نفر نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع صلح می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم.»

1

امام خمینی در مورخ 2 شهریور 65 اینگونه پاسخ حسن روحانی را فرمودند: «آن صلح تحمیلى که در عصر امام حسن واقع شد، آن حکمیت تحمیلى که در زمان امیرالمؤمنین واقع شد و هر دویش به دست اشخاص حیله‏‌گر درست شد، این ما را هدایت می‌کند به اینکه نه زیر بار صلح تحمیلى برویم و نه زیر بار حکمیت تحمیلى.»

حیله گران و شکست‌ خوردگان در برجام، با تحریف عصر امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام و تحمیل فشار اقتصادی بر مردم، همچنان بدنبال برجام موشکی با کدخدایشان آمریکا هستند!

جریان حیله‌گر نفوذی در قدرت و براندازان فتنه سال 88 ،در عصر خمیی کبیر هم بدنبال حکمیت و صلح تحمیلی بر ولی فقیه زمان بوده و هستند! لذا باید قدر مردم فتنه شناس ایران را دانست، چرا که تاکنون اجازه براندازی انقلاب اسلامی را به برخی مسئولین خائن نداده‌اند!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ