سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی خدا برای آن که چون خشمگین شود، بردباری کند، قطعی است [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 99 آبان 23 , ساعت 11:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا هاشمی رفسنجانی بعد از رحلت امام، اصرار به تغییر واژگان "امام، امت، عدالت، مستبکر و مستضعف" داشت؟!

همه هدف سند2030 تغییر همین واژگان قرآنی_انقلابی است که هاشمی رفسنجانی بعد از رحلت حضرت روح الله، به تغییر آنان پرداخت!

و لذا واژگان:

امام، به رهبر!

امت، به ملت!

عدالت، به توسعه!

مستکبر، به جامعه جهانی!

و مستضعف، به قشرآسیب پذیر! تغییر یافت!

تنها پنج روز از رحلت امام خمینی گذشته بود، که هاشمی رفسنجانی در خطبه نماز جمعه تهران گفت: «ما نمی‌خواهیم که بعد از رحلت امام ره به جانشین ایشان بگوییم امام،...و خبرگان مرجع تعیین نکرده است.» معنی سخنان نفاق آلود رفسنجانی این است؛ که جانشین امام خمینی، نه مرجع است و نه امام! پس وقتی امام نگوییم، واژه امت هم خاصیت خود را از دست می‌دهد!

 هاشمی رفسنجانی پس از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری، بر اساس نظریه بانک جهانی، توسعه را بجای واژه قرآنی عدالت نشاند، تا امکان استقراض از بانک جهانی فراهم شود!

حالا هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شده و کلمه مقدس قرآنی مستبکر در روابط با زورمندان جهان، اهانت تلقی می‌شود! ولذا هاشمی رفسنجانی بجای استکبار، از کلمه "جامعه_جهانی" استفاده کرد! پس، واژه "قشر آسیب پذیر"، بجای مستضعف قرار گرفت، تا اعتراضی نسبت به تورم 50 درصدی و له شدن "قشر آسیب پذیر" در زیر چرخ توسعه هاشمی رفسنجانی صورت نگیرد!

اگر حسن روحانی بعد از افتضاح برجام و بحران اقتصادی مردم و کشور، به مذاکره با کدخدای خود آمریکا اصرار می‌ورزد، رمز این نفاق، تلمذ در دانشگاه گلاسگو انگلیس و مکتب لیبرالی هاشمی رفسنجانی است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ