سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند رابرای دانشش بزرگ بشمار و درگیری با وی را واگذار [امام کاظم علیه السلا]
 
شنبه 99 آذر 1 , ساعت 3:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با توجه به اینکه رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در خصوص برجام، به مسئولین ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مردم، گزارش کذب، گمراه کننده و غیر واقعی داده‌اند، ضروری است، کمیسیون اصل نود مجلس، نسبت به بررسی بندهای مغایر امنیت ملی و منافع نظام اسلامی را مورد بررسی قضایی قرار دهد، زیرا برجام، برای لغو تحریم بوده، نه افزایش تحریمها و مسدود کردن مسیر دور زدن آنها!

وقتی اعضا 5+1 به هر دلیلی، امکان عدم اجرا تعهدات خود و حتی خروج از برجام را دارند، چرا مسیر شکایت ایران از آنها در کمیسیون مشترک برجام و شورای امنیت سازمان ملل بسته است؟!

اگر برجام یک قرارداد برد برد است، چرا امکان استفاده از مکانیسم ماشه فقط در اختیار اعضاء 5+1 است؟! چرا دستورات 9 گانه رهبری در زمان اجراء برجام نادیده گرفته شد؟!

کمیسیون اصل نود، باید بر اساس منافع و مصالح کشور و ملت، مقصرین برجام را در سطوح مختلف، شامل رئیس جمهور، وزیر خارجه، اعضا تیم مذاکره کننده هسته‌ای و جاسوسان نفوذی در مذاکرات را به قوه قضاییه معرفی نمایند، زیرا هنوز ملت ایران از گزارشات کذب، گمراه کننده و غیرواقعی آنان اطلاعی ندارند!

پس،وقتی سیاسیون شبه فراماسونر و رفقای جو بایدن! خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 آماده کرده‌اند، پسندیده است که کمیسیون اصل نود مجلس؛ چهره حماقت و خیانت برجامیان را افشاء و مسیر انتخابی صحیح، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را هموار نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ