سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بگوید من دانشمندم، نادان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 99 آذر 2 , ساعت 8:49 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر "ما می‌توانیم"، بخشی از هویت ملت ایران شد ولذا تمدن استکبار جهانی یا همان لیبرالیسم غرب، به گرداب وحشت گرفتار و آسیب پذیری آن نمایان شد، که شاهد مثال آن، به سُخره گرفته شدن دموکراسی غربی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا را جهانیان شاهد بوده و هستند!

 یکی از راههایی تقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی، بازتولید اسلام آمریکایی، برای تزریق خودتحقیری به جامعه اسلامی_ایرانی است ولذا مأموریت اجراء پروژه خودتحقیری در عرصه نظام اسلامی، به سه باند نایاک، نیاوران و نیویورکیها که اکثرا تحصیل کرده انگلیس و آمریکا هستند، واگذار شده است!

پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ملت ایران به صور مختلف، خودتحقیری را در سخنان حسن روحانی و جواد ظریف، با طرح مذاکره مجدد با آمریکا و بازگشت به برجام، مشاهده کردند! ولذا هر گاه جامعه دچار بحران عمدی و غیرعمد شود، جریان خودتحقیر، فعال می‌شود!

پس، خاستگاه جریان خودتحقیر، بحران‌ها است و لذا بحران اقتصادی عمدی دولت روحانی بر علیه مردم و کشور، بخشی از پروژه خودتحقیری است، که آب آشامیدنی مردم را هم از دشمن طلب می‌کند!

جریان خودتحقیر، مخالف استراتژی "ما می‌توانیم و ارزشهای دینی و انقلابی" است ولذا هدف اصلی این جریان، نهادینه کردن فرهنگ و تمدن غربی، با بازتولید اسلام آمریکایی، در بستر فضای مجازی است. ان شاءالله در باره خودتحقیری، بیشتر خواهم نوشت.

اعضاء باند نایاک، "شورای ملی ایرانیان آمریکا (National Iranian-American Council    ) تریتا پارسی، رضا مرعشی، توماس پیکرینگ، آلن ایر، مجمد جواد ظریف.

باند نیاوران عبارتند از: حسن روحانی، سیدحسین موسویان، محمود واعظی ، محمد جواد ظریف، محمدباقر نوبخت، مسعود نیلی!

باند نیویورکیها عبارتند از: محمدجواد ظریف، سیروس ناصری، سیدحسین موسویان، صادق خرازی، محمد جعفر محلاتی سفیر وقت ایران در سازمان ملل که به آمریکا پناهنده شد.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ