سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 99 آذر 6 , ساعت 11:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، مجلس در اقدامی تأمل برانگیز، رئیس جمهور را از تغییر ساعت بر اساس افق شرعی منع و محدود نمود! ولذا دولت احمدی نژاد مجبور شد، افق هاشمی رفسنجانی را رعایت نماید!

بعد از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جریان غربگرای نفوذی در قوه مجریه، مرتبا بحث بازگشت بایدن به برجام را با ادبیات خود تحقیری در دستور کار خود قرار داده‌اند!

با توجه به اینکه دولت روحانی بر اساس برجام در خصوص لغو تحریمها، به مردم، رهبری و حتی نمایندگان مجلس گزارش کذب داده بود، دیگر صلاحیت لازم برای مذاکره با کشورهای دوست و دشمن را ندارد و لذا نمایندگان مجلس، با تصویب طرحی، مذاکره پیرامون برجام را به تیمی متشکل از دولت، مجلس، نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران در ذیل شورای عالی امنیت ملی واگذار نمایند.

آقای هوشنگ امیراحمدی (معروف به دلال آمریکا) در خصوص برجام می‌گوید: من آمریکائیها را خوب می‌شناسم، اگر در تیم مذاکره کننده هسته‌ای، یک سپاهی حضور داشت، آمریکا به ایران امتیاز می‌داد، زیرا آمریکائیها فقط از سپاه پاسداران می‌ترسند."

پس، تصویب طرح محدود کردن دولت در برجام، مزایای برای مردم و کشور دارد؛ اولا، خود تحقیران غربگرا، توان فریب مردم را با برگ برنده جو بایدن، نخواهند داشت. ثانیا، مجال فریب مردم در انتخابات 1400 را از دست می‌دهند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ