سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 آذر 12 , ساعت 11:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نمایندگان مجلس، طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» را تصویب و شورای نگهبان تائید و توسط رئیس مجلس برای اجراء به دولت روحانی ابلاغ شد، اما روحانی، جهانگیری، ظریف، سخنگو و رئیس دفتر رئیس جمهور، از تصویب آن عصبانی شدند، چرا؟!

نزدیک 8 سال است که دولت روحانی با برجام آمریکایی_صهیونیستی، معیشت ملت ایران را به گروگان گرفته و اخیرا هم منتظرند، با حضور جو بایدن در کاخ سفید، مشکل آب آشامیدنی مردم ایران حل شود!

قطعا طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» قدرت چانه زنی دولت روحانی را در برابر سه کشور اروپایی افزایش می‌دهد، اما چرا روحانی و اصحاب لیبرال و غربزده‌اش بجای آمریکا و اروپا عزا گرفته‌اند؟! نکند بخشهای نانوشته برجام، با طرح نمایندگان مجلس، برملا و چهره خائنین به کشور و انقلاب افشاء شود؟!

به نظر می‌رسد، که طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» آمریکا و اروپا را با چالش جدی روبرو نماید، زیرا برجام برای آمریکا و اروپا آنقدر ارزشمند و شیرین است، که حاضر نیستند، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران اورانیوم 20 درصد تولید و نسل پیشرفته سانتریفیوژها را نصب و قلب رأکتور 40 مگاواتی اراک را فعال نماید.

پس با طرح عاقلانه مجلس، سه کشور اروپایی و آمریکا مجبورند، امتیازهای مهمی به ایران بدهند و بخشی از تحریمها را لغو و یا متوقف نمایند، لذا به جریان خود تحقیر نفوذی در قوه مجریه و دشمنان خارجی طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» مجلس می‌گوئیم؛ از این طرح عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید.

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ