سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خنده زیاد برحذر باش که دل را می میراند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 99 دی 18 , ساعت 9:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دیروز در جلسه هیئت دولت گفت: «هر آدمِ خلی که شیشه را با سنگ می‌شکند، بعدا توبه می‌کند، ما استقبال می‌کنیم! اگر بایدن شیشه شکستن را کنار بگذارد ما آماده‌ایم!»

گوینده خُل سخنان فوق، در سال 94 با پذیرش ذلیلانه برجام، شیشه‌های امنیت،1 اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران و ایرانی را شکسته، اما نانجیبانه توبه نمی‌کند و بلعکس، با پررویی و بی حیایی سخن از مذاکره می‌کند!

وقتی اهداف آمریکا و رئیس جمهور جدید آنها، مذاکره پیرامون قدرت موشکی ایران است، تنها ستون پنجم نفوذی دشمن، احمقانه، آماده مذاکره با شیطان بزرگ می‌شود!

البته سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران، دو روز قبل، در پاسخ به جریان نفوذی در قدرت گفت: «توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. احازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.»

وقتی آمریکا رو به افول است و جنگ قدرت، پایه‌های دموکراسی دروغین آمریکا را به لرزه درآورده، چرا حسن روحانی، برای آمریکا کوچه نفوذ باز می‌کند؟!

سردار عزیز و شهیدان حاج قاسم سلیمانی فرمودند: «کوچه‌دادن به دشمن، بدترین خیانت است ... وقتی شما در حال جنگ با دشمن هستید، اگر در خط مقدم شما دو صدا بلند شد و یکی فریاد زد که این دشمن نیست، دوست است و دیگری گفت که این دشمن است، این همان اتفاقی است که در جنگ صفین افتاد و طومار سپاه امیرالمومنین را بهم ریخت و از درون آن خوراج متولد شد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ