سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 99 دی 26 , ساعت 11:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه 15مهر 97 گفت: «ما با برجام توانستیم یک رشته از بهانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را از آنها بگیریم.»

اگر مردم ایران از محتوای برجام و ضمائم آن مطلع شوند، خواهند گفت؛ که هدف برجام، لغو تحریمها نبوده، بلکه برجام برای رفع بهانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده! ولذا روحانی با گوساله‌ی سامری برجام، دو بار سر مردم کلاه گذاشت!

اولا در سال 96 با دزدیدن رأی مردم، مجدد رئیس جمهور شد!

ثانیا تحریمی لغو نگردید!

حالا به سخنان کمالوندی سخنگوی سازمان انرزی اتمی در باره ریختن بتن در قلب رأکتور اراک توجه فرمایید که گفت: «خود ایران پیشنهاد کرد و داخل لوله‌هایی که در مخزن راکتور اراک بود سیمان ریختیم!»

به جرأت می‌توان گفت؛ که هدف جریان تحریف و نفوذی در قوه مجریه، فقط رفع بهانه‌های آمریکا و اسرائیل بوده، نه لغو تحریمها! زیرا پس از انهدام 80 درصد تأسیسات هسته‌ای ایران، بهانه‌های آمریکا مبنی بر پذیرش FATF و پالرمو و CFT ادامه دارد! ولذا ظریف در مجلس گفت: «با نپیوستن به این لایحه، آمریکا بهانه مهمی را برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد.»

سخنان ظریف و کمالوندی ثابت می‌کند که لیبرالها و جاسوسان نفوذی در تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، هیچگاه پاسخی به غیر از انهدام تأسیسات هسته‌ای، در مقابل بهانه‌های آمریکا و اسرائیل نداشته و یا نخواسته‌، داشته باشند! زیرا مذاکره کنندگان ایرانی، خود را نوکر و آمریکا را کدخدا می‌دانند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ