سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 99 بهمن 3 , ساعت 9:18 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از رحلت حضرت روح الله جریان غربگرا بصورت خزنده قوه مجریه را تصرف و با استقراض از بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، عملا پذیرش سیاستهای اقتصادی غرب در ایران آغاز شد! ولذا هر چه فاصله‌مان از فرهنگ دهه اول انقلاب بیشتر می‌شد، نفوذ موریانه‌وار فرهنگ سرمایه‌داری و طبقه اشرافی 1حرامخوار هم در مدیریت کشور بیشتر شد.

گویا حضرت امام می‌دیدند که فردی به نام حسن روحانی، با تحصیل در انگلیس و طرح مذاکره شیطانی، زمینه‌ساز سلطه سرمایه‌داری غرب در کشورمان می‌شود! ولذا در 11 دی 1367 هشدار داده و فرمودند: «اگر بخواهید گره‌های کور اقتصادی خود را با پناه بردن به کانون سرمایه‌داری غرب حل کنید، نه تنها دردی از جامعه خویش را دوا نکرده‌اید، که دیگران باید بیایند و اشتباهات شما را جبران کنند.»

یکی از مظاهر فرهنگ سرمایه‌داری غرب، "بورس" است که در سال 99 با تشورق رئیس جمهور، بیش از 50 میلیون ایرانی، سرمایه‌های ناچیز خود را برای سودهای نجومی! به بورس بردند، اما حاصل این قمار، زیان آنان و سرازیر شدن پولشان به جیب سرمایه‌داران اشرافی زالوصفت مرتبط با دولت حسن روحانی بود!

در توطئه بورسی دولت ضدمردمی روحانی، 20 نفر دربورس ایران، هرکدام 1000میلیارد تومان و 100نفر بعدی، هرکدام 200میلیارد تومان از جیب سرمایه‌گذاران خُرد، سود بردند! و دولت هم با دریافت مالیات، بخشی از کسری بودجه خود را تأمین کرد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ