سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ کارى با تقوى اندک نیست و چگونه اندک بود آنچه پذیرفتنى است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 بهمن 27 , ساعت 12:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از اهداف استراتژیک نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامیدر گام دوم انقلاب است. آیا تشکیل دولت اسلامی با حضور دولت غربگرا و سرمایه‌داران لیبرال امکان پذیر است؟

قطعا حذف مدیران لیبرال در قدرت، سخت است، زیرا مدیران لیبرال، هم اهل فسادند! و هم برای فساد، قانونی می‌نویسند و در صورت اعتراض مردم، به شدت با آنان برخورد قانونی می‌کنند!

مأموریت نانوشته لیبرالیسم نفوذی در قدرت، براندازی انقلاب، با استفاده از ظرفیت قانون و تغییر قواعد بازی به نفع سرمایه‌دار است! بعنوان مثال؛ یک مدیر لیبرال، اول معترض افزایش قیمت مرغ می‌شود، آنگاه با ابزار قانون، قیمت مرغ را افزایش می‌دهد، بعد هم روحانی می‌گوید: آرام و بی‌صدا یارانه‌های دامی برداشتیم و مردم نفهمیدند!

با انتشار کلاهبرداری رئیس جمهور، سرمایه‌داران عزای حذف نهاده‌های دامی می‌گیرند و چند روز کشتار و توزیع مرغ را متوقف می‌کنند، تا دولت لیبرال، بر اساس قانون، مجددا قیمت مرغ را افزایش دهد! ولذا این بده بستان قانونی دولت و سرمایه‌دار، در حال تخریب رابطه بین مردم و نظام اسلامی هستند!

اشکال در کجا است؟ آیا سرمایه‌داران لیبرال، به مراکز قانونگذاری کشور نفوذ و قانون به نفع خود تصویب می‌کنند؟!

اساس قواعد سرمایه‌دار لیبرال در ایران، استفاده از رانت منابع عمومی است ولذا اگر قانون هم به نفع سرمایه‌دار نباشد، دولت لیبرال، قواعد بازی برد_برد را همانند برجام، به نفع سرمایه‌دار تنظیم و اجراء می‌کند.

بدانیم که سرمایه‌داران در تصمیم گیری و تصمیم سازی دولت لیبرال دخالت پنهان و آشکار دارند! ولذا اگر قواعد بازی دولت و سرمایه‌داران، به نفع مردم شکسته نشود، امکان تحقق دولت اسلامی دشوار و دور از ذهن است.

پس، لیبرالها آنقدر خطرناکند، که حضرت روح الله در نامه 6 فروردین 68 در باره عزل مرحوم منتظری از قائم مقام رهبری، خطاب به او مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ