سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما را حقى است اگر دادند بستانیم و گرنه ترک شتران سوار شویم و برانیم هر چند شبروى به درازا کشد . [ و این از سخنان لطیف و فصیح است و معنى آن این است که اگر حق ما را ندادند ما خوار خواهیم بود چنانکه ردیف شتر سوار بر سرین شتر نشیند ، چون بنده و اسیر و مانند آن . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 99 اسفند 2 , ساعت 10:23 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تنها یک روز دیگر به اجرا مصوبه راهبردی لغو تحریم‌های مجلس شورای اسلامی، مبنی بر ممنوعیت بازرسی سرزده از مراکز هسته‌ای کشورمان توسط بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی است، لذا چند دولت بشدت عصبانی و شرمنده هستند!

تنها دولت شرمنده و ناراحت، دولت حسن روحانی است! زیرا با توطئه های مختلف و با بهانه کرونا موفق به تعطیلی مجلس، با هدف جلوگیری از تصویب قانون راهبری لغو تحریم‌های مجلس نشد! ولذا هم شرمنده کدخدایش آمریکا است و هم از مصوبه مجلس عصبانی است.

آمربکا، رژیم صهیونسیتی، آلمان، فرانسه، انگلیس و چند رژیم مرتجع عربی، کشورهای ناراحت و عصبانی هستند.

بازرسان آژانس در ایران، در خدمت سازمان جاسوسی سیای آمریکا و موساد اسرائیل هستند ولذا ادامه حضورشان در ایران، برای آمریکا، یک راهبرد است و قطعا آمریکا قبل از پایان وقت اخراج بازرسان، قطعا به برجام بازخواهد گشت، زیرا اخراج بازرسان آژانس، یعنی انهدام شبکه جاسوسی آمریکا و اسراییل در ایران است.

پس، بازگشت آمریکا به برجام، براساس اجراء کامل راهبرد رهبری، مبنی بر لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی اقدامات آمریکا باشد و گرنه، بازگشت آمریکا به برجام، ممکن است با هدف فعال کردن مکانیزم ماشه بر علیه ایران باشد، که حسن روحانی هم خوشحال خواهد شد!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ