سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده ای از امّت من برادرش را در راه خدابه لطفی بنوازد، خداوند، خدمتگزاران بهشت را به خدمتش در خواهد آورد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 99 اسفند 19 , ساعت 3:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بخش زیادی از چالشهای امروز مردم و بخصوص جوانان ایرانی، چالش واقعی نیست، بلکه چالش ذهنی است، که با سیطره دشمن بر فضای مجازی‌ رها شده ما ایجاد شده است.

نفوذ ستون پنجم دشمن به ارکان مدیریت فضای مجازی کشورمان ملموس است و عملا دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، در جنگ روایتگری رسانه‌ای، انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی و اخلاقی را به چالش کشیده، اما در جبهه خودی از ظرفیت فراوان روایتگری حماسی بهره نمی‌گیریم.

برای مقابله با ترفندهای دشمن؛ اولا باید خاکریز فضای مجازی را از تصرف لیبرال‌های نفوذی آزاد نماییم و ثانیا جریان انقلابی با طرح بحث روایتگری حماسی، جامعه را از خواب غفلت بیدار نمائیم.

قطعا جامعه‌ای که بر مرکب غفلت و تردید سوار باشد، تحقق دولت اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، دور از ذهن است ولذا اگر شهادت حاج قاسم سلیمانی یوم‌ الله است، که هست، پس چرا برای برون رفت از غفلت و تحّیر، تلمّذ در مکتب حاج قاسم را رها کرده‌ایم؟

 نخبگان انقلابی به هوش! باید پرده غفلت را کنار زد و در مکتب حاج قاسم تلمذ کرد و با روایت‌های حماسی انقلاب، به مصاف جنگ روایتهای دشمن شتافت، زیرا ملت بزرگ ایران، آمادگی حضور در مکتب حاج قاسم را در تشیع جنازه ده‌ها میلیونی او رسما اعلان نمودند، اما نخبگان انقلابی غفلت ورزیده و می‌ورزند!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ