سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 آذر 21 , ساعت 10:4 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای هاشمی رفسنجانی که به همراه تمام بستگان نسبی و سببی خود نتیجه انتخابات پیروزمندانه ملت ایران را در سال 88 برنتافت و کشور را به مدت 8 ماه با آتش و دود و خون همراه کرد و طمع دشمنان را جهت براندازی نظام اسلامی افزایش داد، در این روزها با فراموشی نامه اهانت آمیز خود به رهبری و اقدامات براندازانه سال 88 این بار در حضور تعدادی از تشکلهای دانشجویی در روز 18 آذر 93 گفته است: «جمله رهبری درباره حق‌الناس بودن رأی مردم در انتخابات سال 92 یک نکته سیاسی از یک مجتهد فقیه و مرجع است و معلوم نیست که چرا بعضی مدعیان تندرو به جای تبلیغ این جمله تاریخی، از تکرار آن نگرانند».

هاشمی

آقای رفسنجانی که این روزها عابد و زاهد گشته و رأی مردم را بر اساس نظر مقام معظم رهبری حق الناس می داند، چرا در سال 88 رأی 85 درصدی مردم را با 11 میلیون رأی بیشتر برنتافت و همه خاندان خود را جهت ابطال انتخابات و براندازی نظام اسلامی بسیج نمود، ولی امروز که کاندیدای مورد نظر ایشان در انتخابات تنها با تعداد 270 هزار رأی بیشتر سُکان ریاست جمهوری را در دست گرفته آن را حق الناس و نظر یک مجتهد می داند!!!!!

دیروز پیاده نظام آقای رفسنجانی افردی همچون محمد باقر نوبخت در سال 84، با بی ادبی تمام و در سیمای جمهوری اسلامی، قیافه منتخب مردم را به سُخره می گیرد و در برنامه شناسنامه در سال 93 در توجیه بی ادبی خود و در اهانتی دیگر به مردم می گوید: «تبریک و تهنیت گاهی دلی است و گاهی سیاسی. دل ما با کسی که سال 84 پیروز شد، اصلاً صاف نشد! و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم بدانیم»!

به بخشی از نامه آقای رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب که 2 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بعنوان آخرین تیرها و تلاش ایشان برای کنار زدن منتخب مردم توجه، و خود قضاوت نمائید. آقای رفسنجانی در نامه خود خطاب به امام خامنه ای می نویسند: « اگر نظام نخواهد یا نتواند با پدیده‌های زشت و گناه‌آلودی مثل تهمت ها ؛ دروغ‌ها و خلاف‌گوییهای مطرح شده در آن مناظره برخورد کند و اگر مسئولان اجرای قانون نخواهند و یا نتوانند به تخلّف‌های صریح خلاف قانون در اعلان افراد به عنوان فاسد که فقط بعد از اثبات تخلّف در دادگاه قابل اعلان است، رسیدگی کنند و اگر فردی در موقعیت ریاست جمهوری بدون مراعات ‌شأن منصب مقدسش خود را مجاز به ارتکاب چنین گناهان کبیره و اخلاق‌شکن علیرغم سوگند به مراعات شرع و قانون بداند، چگونه می‌توانیم خود را از پیروان نظام مقدس اسلامی بدانیم؟ ... از جناب‌عالی با توجه به مقام و مسئولیت و شخصیت‌تان انتظار است برای حل این مشکل و برای رفع فتنه‌های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است، هرگونه که صلاح می‌دانید اقدام مؤثری بنمایید و مانع شعله‌ورتر شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن شوید.»

غعف

بهترین وصف حال جناب آقای هاشمی رفسنجانی، غزل حافظ شیرازی است که به زیبای تمام نگاشتند، که  

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

گوییا باور نمی‌دارند روز داوری / کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ