سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین دریغها در روز رستاخیز دریغ مردى است که مالى را جز از راه طاعت خدا به دست آورد ، پس مردى آن را به ارث برد و در طاعت خداى سبحان انفاق کرد . او بدان انفاق به بهشت رفت و نخستین بدان راه دوزخ سپرد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 100 فروردین 12 , ساعت 11:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

فردا 13 فروردین 1400 نشست مجازی کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به ریاست "انریکه مورا" مدیر سیاسی سازمان اقدام خارجی اروپا با حضور نمایندگان چین،‌ فرانسه،‌ آلمان، روسیه، انگلیس و ایران برگزار می‌شود.

در این حال وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای، جمهوری اسلامی را بعنوان نقض کننده برجام معرفی و اعلان کرده: «ایران به نقض جدی برنامه جامع اقدام مشترک ادامه می‌دهد و برای بیش از یک ماه است که راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و قابلیت‌های نظارتی را محدود کرده است».

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده: «در تلاش تنگاتنگ با شرکای اروپایی به همراه مسکو و پکن بوده و مصمم هستیم تا راه حل دیپلماتیکی پیدا کنیم که به ایران اجازه دهد، به پایبندی به تعهدات هسته‌ای بازگردد.»

رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست قطعی ایران در 1 فروردین 1400 فرمودند: «آمریکایی‌ها باید تمام تحریم‌ها را لغو کنند، بعد از این ما راستی آزمایی خواهیم کرد و سپس به برجام برمی‌گردیم و این یک سیاست قطعی است...در قضیه برجام ما عجله کردیم، این‌بار نباید عجله کنیم. »

قبول حضور ایران در این نشست، دهن کجی به سیاست رهبر معظم انقلاب و مخالفت با قانون راهبردی نمایندگان مجلس برای لغو تحریمها است و لذا باید پرسید؛ چرا برای اینگونه نشستها، آب از لب و لچه‌ای جریان تحریف و لیبرالهای نفوذی در قوه مجریه ایران آویزان می‌شود؟!

وقتی عزم جریان تحریف و لیبرال نفوذی عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی است، پس مردم باید تکلیف این جریان مشکوک را آنگونه که رهبری فرمودند، نعیین نمایند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم، قطعا شکست خواهد خورد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ