سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به آموزش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 100 فروردین 14 , ساعت 12:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر چه گاندو2 را سانسور می‌کردند، وحشت و ترس دولت حسن روحانی بیشتر می‌شد! و لذا احساس خطر کردند، که نباید مردم پی به خباثت آنان ببرند ولذا برای پاک کردن صورت مسئله و پرهیز از سانسورهای متوالی، به رئیس بزدل صدا و سیما، فشار آورده و گاندو2 را کلا متوقف کردند!

وحشب جریان لیبرال نفوذی و اربابشان انگلیس، آنگاه بیشتر شد که مردم ایران پس از مشاهده حماسی و غرورآفرین تصرف کشتی انگلیسی، مجددا شاهد ذلت انگلیس، در دستگیری ابرجاسوسشان در گاندو2 باشند.

جریان لیبرال نفوذی در قوه مجریه ایران، که در مکتب فراماسونری انگلیس، تلمذ کرده، تصمیم به حذف کامل گاندو2 گرفت، تا مردم ایران از عمق خیانت آنان با خبر نشوند!

اما مردم ایران از دیشب، با شیوه‌های خیانت لیبرالهای نفوذی بیشتر آشنا شده و خواهند شد، زیرا گاندوسازان می‌توانند در گادو3 از قتل مرموز فرزند حسن روحانی، به نام محمد، که با سلاح کمری پدرش کشته شده و مخفیانه در حرم امام دفن شده رمزگشایی نمایند.

 آری مردم باید بدانند؛ که چگونه فرزند حسن روحانی به قتل رسیده و چگونه با هماهنگی نوه ناخلف امام(حسن خمینی) در نیمه شب و بدون اخذ نظریه پزشکی قانونی، دفن شده است! ولذا دانستن حق مردم است.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ