سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر بدعت گذاری را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 100 اردیبهشت 6 , ساعت 4:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


اگر نام مرکز استراتزیک ریاست جمهوری را، خانه مخفی منافقین، اپوزیسیون، فتنه‌گران، براندازان و ستون پنجم دشمن بنامییم، سخن گزافی نگفته‌ایم، زیرا این مرکز با مدیریت حسام‌الدین آشنا و با پول ملت، محل تولید محتوا بر علیه مبانی دین، ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی شده است.

محتوای تمام سخنان ساختار شکنانه حسن روحانی بر علیه مبانی دینی و انقلابی در این مرکز نوشته می‌شود و فایل صوتی محرمانه جواد ظریف به دستور حسام الدین آشنا در این مرکز ضط، نگهداری و سپس در اختیار رسانه‌ی وهابیت سعودی ایران اینترنشنال قرار می‌گیرد!

البته فایل صوتی ظریف برای بایگانی در تاریخ ضط نشد، بلکه جریان نفوذی در قوه مجریه، آنرا برای انتشار فوری آماده کرده بود، تا پس از انفجار تأسیسات برق نطنز و از کارافتادن هزاران سانتریفیوژ و آغاز مذاکرات وین، مسیر برجام موشکی و منطقه‌ای را بر اساس منافع آمریکا و اسرائیل کلید بزند!

اعتقاد برخی بر این است که آمریکا زمانی دست به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی زد، که انتقامش را، روحانی، آشنا و ظریف، قبلا منتفی دانسته بودند.

پس تحقیق تفحص مجلس از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری ضروری است زیرا از اقدامات تروریستی آمریکا، اسرائیل و همچنین سخنان ساختارشکنانه حسن روحای بر علیه نظام اسلامی رمزگشایی می‌کند. 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ