سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 آذر 25 , ساعت 3:14 صبح

بنام خدا و برای خدا

رناه

رئیس جمهور کشورمان در یک حمله متهورانه! و گازانبری علیه دولت سابق و مسکن مهر بار دیگر "ما نمی توانیم" را با حمله به مسکن مهر کلید زد و در 24 آذر 93 علیه یک طرح موفق که رضایت مندی 90 درصدی را در پی داشته، گفت: « دیدید که یک تصمیم گیری برای مسکن مهر چه بلایی بر سر کشور آورد، چه طور پول چاپ کردند، بانک مرکزی 45 هزار میلیارد چاپ کرد و در اختیار بانک مسکن قرار داد ... ما نیز مجبور شدیم این راه را ادامه دهیم و ناچاریم آن را تکمیل کنیم، به خاطر اینکه مردم به دولت اعتماد کردند و این اعتماد نباید از بین می رفت ... اثر آن پول چه شد؟ اثر آن پول تورم 40 درصدی و 45 درصدی نقطه به نقطه شد و ما کشور را در این شرایط تحویل گرفتیم.»

وقتی دولت اعتدال قادر به کنترل افزایش نرخ ارز نیست و با توطئه پادشاه عیاش عربستان قیمت نفت به شدت کاهش یافته و در حل مشکلات اقتصادی مردم ناتوان است و در مذاکرات هسته ای نتوانسته رضایت کامل کدخدا را جلب نماید!، ناچار به فرافکنی و حمله گازانبری علیه دولت قبل می باشد، ضعف و ناتوانی خود در پشت اقدامات رضایت بخش دولت سابق پنهان نماید و با پراپاگاندا سازی، خود را موفق نشان دهد و این در حالی است که کارنامه دولت اعتدال بجز "طرح سلامت" که عده قلیلی از آن بهرمند می شوند، سراسر ناموفقیت و ناامید کننده است!

لاغ

حضرت آیت الله خامنه ای در هفته دولت سال جاری، خطاب به آقای روحانی و اعضاء دولت تدبیر! توصیه های مهمی را به آنان سفارش کردند و حتی رئیس جمهور به معاون اول خود دستور پیگیری و اجرائی شدن اوامر مقام معظم رهبری را صادر نمودند، ولیکن آقای حسن روحانی همانند عالمان بی عمل، در هر بزنگاهی به دولت سابق یورش گازانبری و ناجوانمردانه می برد و آنچنان بد و بی انصافانه انتقاد می کند، که هر شنونده ای اگر از خدمات بی منت دولت سابق اطلاع نداشته باشد، فکر می کند که عملکرد آن دولت منفی و سراسر تاریکی است.

امام خامنه ای در یکی از توصیه های خود فرمودند: «همواره دولتها نسبت به دوره های گذشته خود منتقد بوده اند که ایرادی هم ندارد اما این انتقاد نباید حالت اغراق آمیز و تخریب پیدا کند زیرا در روحیه مردم تأثیر بد می گذارد و آنان را نسبت به آینده نیز نامطمئن می کند.»

بباغ

قصد این همه تخریب علیه دولت سابق چیست؟ به نظر می رسد که این تخریبها یک دستورالعمل حزبی و سراسری از سوی دولت و پدر خوانده دولت می باشد و معنی و مفهوم آن این است که آنقدر باید دولت احمدی نژاد و عملکردش را تخریب کنیم که هر کس و در هر مقامی که باشد و از دولت احمدی نژاد دفاع و حمایت کرده زیر سئوال برود، حتی مقام ولایت فقیه را که در 23 تیرماه 92 فرمودند: « بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند اما مهم این است که تلاشها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود ... در هشت سال اخیر همه احساس و درک کردند که رئیس جمهور محترم و همکاران ایشان، با تحمل سختی ها، نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر، کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می دهند که این واقعیت، نکته برجسته و قابل تقدیری است ... مسئولان دیگر کشورها» تأکید کردند، بی اعتنایی به امتیازات، کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه کسانی که در صدد قضاوت هستند باید به این نکات با ارزش توجه کنند.»

با ملاحظه سخنان دقیق مقام معظم رهبری در حمابت و تقدیر از دولت آقای احمدی نژاد، مشخص می شود که آقای حسن روحانی و همکاران ایشان، اهداف مختلفی را از تخریب ناجوانمردانه علیه دولت سابق، دنبال می نمایند، تا در آینده بجز، افراد وابسته به جریانهای لیبرال مسلک و اشرافیت شکل گرفته از بطن انقلاب، کس دیگری وارد قدرت و خدمت بی منت به مردم نشود. این رؤیا تعبیر ناشدنی است!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ