سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دورى تو از کسى که تو را خواهان است ، در بهره‏اى که تو را از اوست نقصان است ، و گرایشت بدان که تو را نخواهد خوار ساختن گوهر جان است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 100 دی 15 , ساعت 2:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حضور مردم ایران و مسلمانان منطقه در تشیع جنازه چند میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از باور مردم به «مکتب حاج قاسم شهیدمان» بود.

شاید دشمنان حاج قاسم زودتر از ما به مکتب او پی برده بودند ولذا خشم و غضب تروریستهای آمریکایی اسرائیلی را در شهادت مظلومانه و غریبانه سردار دلهایمان دیدیم.1

دشمنان مکتب حاج قاسم فکر می کردند که پس از شهادت او، مکتب سلیمانی هم می‌میرد، اما بعد از شهادت حاج قاسم، انتقام سخت مکتب او، گریبان دشمنان را گرفته، بطوریکه طلوع فجر پیروزی مکتب حاج قاسم بر انهدام جبهه استکبار قابل مشاهده است.

در اینجا لازم است اقرار کنیم که جریان انقلابی داخل کشور هم از تشکیل جبهه‌ی واحد، با بهره‌گیری از «مکتب حاج قاسم» در دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران غفلت ورزید، یعنی بعد از شهادتش، یادمان رفت که حاج قاسم از بالای سنگر دیده بانی به مراجع عظام تقلید، علما و مردم اینگونه پیام فرستادند، که:

«امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی صلی الله علیه و آله و سلم»

پس برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، باید در «مکتب حاج قاسم سلیمانی» زانوی ادب زد و شاگردی نمود. آیا شاگرد خوب «مکتب حاج قاسم عزیز» هستیم؟

می‌توان دید دگر وعد? قرآنی را / خیل «من ینتظر» و جلو? ربانی را

داغداریم ولی نیک بدان ای دشمن / نتوان بست دگر راه سلیمانی را

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ