سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دوستِ بخیل، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 100 بهمن 1 , ساعت 12:56 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

 دولت روحانی عمدا در سال 97 قیمت دلار را 4200 تومان اعلان و متعاقب آن بیش از 18 میلیارد دلار از ذخایر بانک مرکزی را بین دوستان و جریان خاصی به حراج گذاشت! و عملاً ذخایر ارزی کشور را بر اساس دستورالعمل وزارت خزانه‌داری آمریکا جهت فشار حداکثری تحریم‌ها بر مردم ایران خالی کرد!

در همین راستا باید گفت؛ دولت روحانی برای ایجاد فتنه ای بزرگتر از فتنه بنزینی سال 98 قصد داشت، در بودجه سال 1400 ارز ترجیحی را حذف نماید، اما با تیزبینی مجلس، مبلغ 8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی در بودجه گنجانده شد، ولی دولت روحانی در اقدامی نانجیبانه، کل 8 میلیارد دلار را در بهار 1400 هزینه کرد و دست دولت آیت الله رئیسی را از ارز ترجیحی خالی گذاشت.

 

دولت و مجلس انقلابی برای حذف ارز 4200 تومانی باید تمام مخاطرات امنیتی آن را مدنظر قرار دهند و اجازه ندهند، مجدداً کارشناسان دولت سابق، برای دولت رئیسی تصمیم گیری و تصمیم سازی نمایند!

دولت رئیسی، پازل فتنه نیمه تمام دولت روحانی را با حذف ارز ترجیحی، آنهم با نظر کارشناسان نفوذی دولت سابق تکمیل ننماید، هر چند که حذف ارز ترجیحی یک ضرورت است، اما تاب آوری جامعه نشان از آن دارد، که مردم تحمل گرانیهای افسار گسیخته حاصل از حذف دلار 4200 تومانی را ندارند.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ