سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 100 بهمن 24 , ساعت 12:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

به نظر می رسد که دیپلماسی انقلابی در مذاکرات هسته‌ای و اصرار بر خروج آمریکا از عراق، اسرائیل و آمریکا را در تنگنای سختی قرار داده‌، بطوری که اکثر اتاق‌های فکر دنیا، آمریکا را در حال افول و فروپاشی اسرائیل را حتمی دانسته‌اند.

در همین راستا، اصلاح طلبان که امید اسرائیل هستند! در یک صف واحد با اعتدالیون، فتنه‌گران، براندازان و بهاری‌ها، #خوارج_وار به مصاف نظام اسلامی آمده‌ و قصد فعال کردن گسل فتنه 88 را بر اساس منافع آمریکا و اسرائیل در سر دارند.

بیانیه مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین،

تحرکات روحانی، خاتمی و میر حسین موسوی،

دیدار لاریجانی روحانی و ناطق نوری،

تشکیل دولت سایه توسط یاران هاشمی رفسنجانی،

جولان و یکه تازی سرمایه داران فاسد همراز دولت سابق،

ساختار شکنی احمدی نژاد

ادامه حضور مدیران دولت روحانی در پستهای مهم دولت رئیسی، خبر از فعالیت جدی گسل فتنه 88 می دهد.

به نظرم اگر قوه قضاییه دانه درشتهای دولت سابق را به خاطر ترک فعلهای مکرر و فساد گسترده به پای میز محاکمه می کشاند، بعید بود مجمع روحانیون و محققین از سوراخ‌های نفاق اشرافیت خارج و جرأت فعال کردن گسل فتنه را داشته باشند! 

اگر هم زمان با مذاکرات وین، میز محاکمه روحانی و ظریف بخاطر برجام تشکیل می شد، آنگاه مردم از عمق خیانت آنان آگاه می شدند. 

اگر مقصرین حراج 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا در بدو تشکیل دولت سیزدهم محاکمه می شدند، قطعاً امید مردم به دولت آیت الله رئیسی دوچندان بود ولذا کم کاری در عزل مسببان وضع موجود، بکار گیری برخی مدیران فاقد روحیه جهادی، سکوت خواص انقلابی، موجب فعال شدن گسل فتنه‌ 88 شده است.  

رهبر حکیم انقلاب در 19 بهمن 1400 فرمودند: « جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است».

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ