سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تا کی آب بر کوه می ریزد و آن را نرم نمی کند؟تا کی حکمت می آموزید و دلهایتان بر آن نرم نمی شود؟ [عیسی علیه السلام]
 
دوشنبه 101 آذر 7 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

?اینکه می‌گویند؛ ایران در یک جنگ جهانی شناختی و ترکیبی قرار گرفته، چگونه قابل اثبات است؟

آیا در این جنگ جهانی علیه ایران، بحث سوریه سازی ایران یک هدف استراتژیک است؟

یک کارشناسان_امنیتی رژیم صهیونیستی نوشته است: «ایران نه سوریه می‌شود نه لیبی و نه حتی مصر؛ در اغتشاشاتی که همجنس‌بازها در آن یارگیری می‌کنند؛ رادیکال کردن فضا به سود متحدان آمریکا نیست»!

در عملیات گروهک‌های تروریستی در سه شهر زاهدان، نقده و جوانرود، داعش؛ جیش‌العدل (شیطان)، کومله؛ حزب دموکرات و شبکه وهابی‌ها باهم کارگروه_مشترک تشکیل دادند و بدنبال آزاد کردن یکی از شهرهای فوق بعنوان پایگاه_اصلی و مقر سوریه سازی ایران بودند.

این گروهک‌ها برای باز کردن جای پای خود در ایران، علی‌رغم اینکه با هم اختلاف شدید داشتند، اما در سوریه_سازی_ایران با هم وحدت داشتند و حتی در عملیات‌های خود برای هماهنگی با جنبش_فواحش و همجنس‌گرایان در برخی دانشگاه‌های تهران، از کلیدواژه_رفراندوم هم استفاده می‌کردند!

آیا رفراندوم در تفکر_داعش و طالبان جایگاهی دارد،؟!

در ادامه، سخنان یک نوجوان_تکفیری عضو داعش در شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران را خدمت دوستان تقدیم می‌کنم ولذا «تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل»

اواخر مرداد سال 1399 شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران شاهد یک محاکمه قابل توجه بود، در آن روز یک #نوجوان 17 ساله پشت میز محاکمه قرار گرفته و رو به رئیس دادگاه می‌گوید:

من داعش را حق می‌دانم و هنوز هم بر همان عقیده هستم! متهم پرونده در اداه دفاعیاتش جملات عجیبی بر زبان رانده و می‌گوید: از طریق کلیپ‌هایی که داعش منتشر می‌کرد، با آنها آشنا شدم و عضو داعش شدم. آن‌ها می‌خواستند فساد را از بین ببرند.

اگر ایران نبود، حالا ما در عراق حکومت می‌کردیم. کرکوک و اربیل دست ما بود.

سردار سلیمانی باعث شد ما سقوط کنیم. ما اربیل و کرکوک را گرفته بودیم، همه عراق دست ما بود. وقتی به اربیل رسیدیم، می‌خواستیم آنجا را که فساد زیاد دارد و زن‌ها حجاب ندارند و مردها کارهای خلاف می‌کنند، پاک‌سازی کنیم؛ اما وقتی که داشتیم پیروز می‌شدیم، سلیمانی آمد و اربیل را از دست ما گرفت!

عامل تروریستی سپس مکث کرده و رو به رئیس دادگاه می‌گوید:

او (شهید حاج قاسم سلیمانی) باید کمک می‌کرد که ما آنجا حاکم شویم؛ اما پشت آن زن‌ها و مردهای اربیلی را گرفت و با ما مبارزه کرد.

به همین دلیل هم باید ایران را از بین برد. ازنظر من ایران باید نابود شود.

ما می‌توانستیم عراق را برای خود کنیم و حکومت کنیم. ایرانی‌ها مزاحم بودند.

این چه وضعی است که زنان ایرانی دارند. باید زنان ایرانی را شلاق زد.

این چه وضعی است که جوان‌های شما دارند. ما می‌خواستیم این چیزها را درست کنیم؛ اما ایرانی‌ها با ما جنگیدند.

من پشیمان نیستم. شما ایرانی‌ها بودید که درباره ما دروغ گفتید.

مگر ما با ایزدی‌ها چه کردیم؟ کنیز گرفتن چه عیبی دارد؟ ما کنیز می‌گرفتیم؛ اما همین سلیمانی (شهید) با این ‌کارهای ما مخالف بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ