سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلهاى مردان رمنده است ، هر که آن را به خود خو داد ، روى بدو نهاد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 دی 16 , ساعت 3:10 عصر

بنام خدا و برای خدا

رئیس دولت یازدهم پس از 18 ماه تعطیلی وزارت خارجه و شرکت در بازی بی حاصل و گاها خسارت بار مذاکرات هسته ای، این روزها ناامید از نتیجه بازی بُرد – بُرد گردیده و لذا، بازی جدیدی را براساس طراحی و خواست دشمن کلید زد، که باعث خوشحالی و سرور دشمنان گردید!

ممنن

آقای روحانی در اولین کنفرانس اقتصادی کشور در 14 دی 93 پیرامون انجام همه‌پرسی که طراح آن دشمن می باشد، گفت:‌ «من به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی دلم می‌خواهد شرایطی فراهم شود تا به این اصل قانون عمل کنیم و یک بار هم که شده آن چیزی را که برای همه مهم است و اهمیت دارد را از مردم بپرسیم.»

در افکارسنجی که در مهرماه 1393 توسط یک موسسه معتبر در خصوص این سئوال «بهتر است کشورمان برای برطرف شدن تحریم ها قبول کند از برخی دستاوردهای هسته ای خود برای مدت زمان مشخصی عقبگرد کند» انجام شده، تنها 18 درصد مردم به این پرسش پاسخ مثبت دادند.

سئوال اساسی این است؛ اگر آقای روحانی خود را متخصص امور امنیتی و حقوقی می داند! و بر اساس عقلانیت و تدبیر سخن می گوید! و مشاورین ایشان هم دارای تدبیر هستند!، پس، طرح همه پرسی از سوی رئیس جمهور حقوقدان و امنیت چه معنی دارد؟! آیا قانون اساسی راهکار همه پرسی را برای رئیس جمهور پیش بینی کرده است؟! و اصولاً رئیس جمهور حق ورود به این حوزه حاکمیتی را دارد؟!اگر جواب منفی است، که قطعاً اینگونه است، پس طرح موضوع همه پررسی، در گرماگرم مذاکرات هسته ای، نوعی عوام فریبی و همراهی با دشمن محسوب نمی گردد؟!

اااااااف

درخواست همه پرسی از سوی رئیس جمهور، تداعی کننده سالهای 1331 در زمانی که مصدق نخست وزیر بود را در ذهن تداعی می کند که در آن مقطع که مصدق ناتوان از حل مشکلات کشور بود، درخواست افزایش قدرت را داشت و خواستار بهرهمند شدن ازاختیارات کامل ارتش و همچنین انحلال مجلس شورای ملی شد، که پس کسب این اختیارات در سال 32 کشور را تقدیم آمریکا کرد و خود در انزوا مطلق قرار گرفت!

جناب آقای روحانی بدانند! که این مسیر را گذشتگان و اسلاف ایشان طی کردند، ولی جز حسرت چیزی عاید آنها نشد، زیرا؛ وقتی رئیس جمهورهای اسبق و سابق کشورمان، خود را در انجام وظایف محوله بر اساس قانون اساسی، ناتوان دیدند، به حربه نخ نمای اجرای قانون اساسی دست یازیدند ولیکن در انتخاب این مسیر انحرافی، نصیبی کسب نکردند و همچنان در نزد مردم شرمنده اند! آقای روحانی؛ کلید! بی تدبیری، با تفکر لیبرال غربی، هیچ قفل بسته ای را، باز نمی کند!!!!! و لذا، حل مشکل کشور باور و اعتقاد به توانمندی داخلی کشور و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

جناب آقای روحانی! در حوزه رفتاری و گفتاری شما، در اقتصاد، فرهنگ و سیاست، اعتدال، تدبیر و عقلانیت دیده نشد! پس تلاش کنید، امید مردم حفظ شود! و این کار با صداقت میسر است!

 

والسلام    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ